Tallinnan kaupat

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
hietsu79

Tallinnan kaupat

Viesti Kirjoittaja hietsu79 »

Te jotka olette käyneet niin antakaas vinkkejä tai osoitteita mistä vois hankkia Nikoniin objektin (fisheye) Tallinnan puolelta? Tai kannattaako edes hankkia.. kokemuksia.. Kiitos ja kumarrus!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
teraja

Viesti Kirjoittaja teraja »

Pari viikkoa sitten Tallinnassa käyneenä, voisin sanoa, ettei kannata etsiä sieltä mitään kuvauskamaa. Itse pikaisella vilkaisulla nimittäin totesin, että hinnat ovat Suomea korkeammat eikä tarjontaakaan niin kauheasti ole.
Kalustona kamera ja kasa rojua
pexi85

Viesti Kirjoittaja pexi85 »

teraja kirjoitti:Pari viikkoa sitten Tallinnassa käyneenä, voisin sanoa, ettei kannata etsiä sieltä mitään kuvauskamaa. Itse pikaisella vilkaisulla nimittäin totesin, että hinnat ovat Suomea korkeammat eikä tarjontaakaan niin kauheasti ole.
Omat kokemukset ovat samankaltaisia, ainakin pokkareissa yms. oli korkeampi hintataso mitä suomessa. Ja ainakin mitä jotain sonyn aj nikonin perusjärkkäreitä katselin oli niissäkin hinnat samalla / korkeammalla tasolla.
Myöskin Latviassa on sama juttu vaikkei siitä ollutkaan nyt kyse :-)
kallep

Viesti Kirjoittaja kallep »

pexi85 kirjoitti:
teraja kirjoitti:Pari viikkoa sitten Tallinnassa käyneenä, voisin sanoa, ettei kannata etsiä sieltä mitään kuvauskamaa. Itse pikaisella vilkaisulla nimittäin totesin, että hinnat ovat Suomea korkeammat eikä tarjontaakaan niin kauheasti ole.
Omat kokemukset ovat samankaltaisia, ainakin pokkareissa yms. oli korkeampi hintataso mitä suomessa. Ja ainakin mitä jotain sonyn aj nikonin perusjärkkäreitä katselin oli niissäkin hinnat samalla / korkeammalla tasolla.
Myöskin Latviassa on sama juttu vaikkei siitä ollutkaan nyt kyse :-)
Samaa mieltä, mutta joku spesiaali tarjous voi osua kohdalle. Estonia teatterin viereen tullu kanssa ostari ja sielläkin on kamera liike
hietsu79

Viesti Kirjoittaja hietsu79 »

Kiitos vastauksistanne. Pitäydyn siis kotimaisissa kaupoissa :)
Vastaa Viestiin