Tuo osaamattomuus voi johtua myös siitä, että tavarassa ei oikeasti ole veroja hinnassa. Yhteisökaupoista kun joutuu tekemään tarkkailuilmoitukset myös briteissä ja niitä ei epärehelliset kauppiaat voi tehdä.Suti S kirjoitti:Kannattaisi varmaan "vaahdota" myyjälle tuosta osaamattomuudesta. Ei varmaan parane asia täällä avautumalla. Itse voisin ostaa tuolta kyllä, mutta harmittaa kun eivät laita esim. räpsyjen määrää rungoissa esiin, tai sitten eivät osaa... ja nuo hinnatkaan nyt niin suurta säästöä tuo.
Olen tuolle myyjälle asiasta ilmoittanut, kun olin huutamassa kohdetta, mutta siellä suunnalla ei asioita suostuta hoitamaan, joten ostan muualta.
Tuo "avautuminen" oli vain tiedoksi niille muille ammattilaisille, jotka ehkä huutavat vastaavan kohteen ebaysta ja lopulta myyjä ei suostukaan sitä toimittamaan verotta.
Se ei siis ole itsestään selvää, että netissä oleva tieto alvista pitää paikkansa. Tämä siis varoituksena niille, jotka ostavat tavaraa firman nimissä.
Jos se aiheuttaa jossakin ärtymystä, että varoitan ammattilaisia siitä, että tavara maksaakin 15% enemmän, kuin mitä ilmoituksessa lukee, niin sille en voi mitään.
Myönnän turhautumiseni näihin epäasiallisiin ja epärehellisiin myyjiin sekä Suomessa, että ulkomailla, joten katsokaa näiden silmälasien läpi tilannetta. Monelle se tuntuu olevan yksi hailee onko tavara varastettua, salakuljetettua tai myydään pimeästi, koska joillekin ainoa ostokriteeri tuntuu olevan halpa hinta, mutta muitakin mielipiteitä on...
..