Pixxass.de - kokemuksia?

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
dille

Viesti Kirjoittaja dille »

Viime sunnuntai-yönä tuli tilattu 30d ja Tamronin linssi. Perjantaina UPS soitteli ovikelloa, ja raha vaihtoi omistajaa. Kaikki toimi niin kuin piti.

Pieni miinus siitä, että UPS:in seuranta koodia piti kysyä erikseen, ja UPS:n hitaudesta yleensä. Paketti matkusti 5pvää kiertäen neljä Saksalaista kaupunkia ja Kööpenhaminan. Jotkut pakettifirmat pyrkivät sentään olemaan postia nopeampia.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ViljamiHki

Viesti Kirjoittaja ViljamiHki »

Se että lähetyksen tulo kesti perjantaihin saakka ei ole UPS:n vika vaan lähettäjän joka ilmeisesti on lähettäny lähetyksen hitaammalla Standard palvelulla mikä on myöskin halvempi vaihtoehto...
emanon

Viesti Kirjoittaja emanon »

hikoilun ja kuumotuksen jälkeen tilasin canon 400D +tamron linssin tuolta pixxassista. kamera on kyllä out of stock mutta lupasivat 1-2 viikossa.
saas nähdä miten seikkailun kanssa käy.
14. 9. siis tilauspäivämäärä.
she dreamt she was a bulldozer
emanon

Viesti Kirjoittaja emanon »

14.9 tilasin ja huomenna 26.9 lähetin pitäisi tuoda tuo paketti.
ihan ok tilausaika ja rahaa säästin n. 150e vs. suomen halvimmat ( kamera + linssi ). tuollainen säästö tuntuu todella paljon opiskelijalle (:
she dreamt she was a bulldozer
kaapoA

Viesti Kirjoittaja kaapoA »

Paljonko on toimituskulut ?
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

EU-Ausland
Vorkasse 24,- EUR
Nachnahme 34,- EUR

http://www.pixxass-shop.de/cms_content.php?cID=37
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

Torstai-iltana 28.09 tilaus sisään: Canon S3is, Canonin laukku ja Ansmannin 2400mah akkusatsi, kaikki piti oleman hyllyssä. Pyysin laittamaan sähköpostilla UPS:in seurantakoodin. Maksu COD.

Perjantaina 29.09 tuli sähköposti jossa tilauksen kerrottiin lähteneen. Ei seurantakoodia.

Keskiviikkona 04.10 Lähettiauto tuli vastaan kotikadulla kun kävin hakemassa toisen paketin postista. Postilaatikossa oli sitten lappu että olivat käyneet. Pikainen soitto perään ja saatiin sovittua treffin lähetin kanssa ja kävin noutamassa paketin. UPS:n alihankkijalle täydet pisteet.

Tuon koodin kun olisivat lähettäneet niin jälkimaku olisi jäänyt hyväksi, nyt tulee vähän "nojaa..." olo.
MJoK

Viesti Kirjoittaja MJoK »

Pistitkö siis siinä tilausvaiheessa siihen kommenttilaatikkoon että tahdot koodin sähköpostiin?
Ainakin mulle on kahdella tilauksella molemmilla tullut koodi aina perään kun sen tilauksen lähtöilmoituksen jälkeen oon sähköpostitse pyytänyt kertomaan sen.
calypso

Viesti Kirjoittaja calypso »

MJoK kirjoitti:Pistitkö siis siinä tilausvaiheessa siihen kommenttilaatikkoon että tahdot koodin sähköpostiin?
Juu. Englanniksi tosin, mutta ei tuollaisen lauseen ymmärtämiseen nyt mitään raketti-insinööriä tarvinne.
kijupa

Viesti Kirjoittaja kijupa »

calypso kirjoitti:
Juu. Englanniksi tosin, mutta ei tuollaisen lauseen ymmärtämiseen nyt mitään raketti-insinööriä tarvinne.
Itse pyysin erillisellä e-maililla seureantakoodia, joka sitten tulikin paluupostissa.
Blog
--
suzy
Viesti:

joopa joo...

Viesti Kirjoittaja suzy »

rupesin kyselemään UPS seurantakoodia PixxAssista, mutta posti tuli aina bumerangina takaisin :shock: :shock: , mikähän siinäkin.
Lopulta tänään laitoin sitten tuolta oman tilin kautta postia...
kun olin tietenkin mokannut :oops: , muistikortin kanssa. Olin tilannut SD:n CF:n tilalle. No mitään vastausta mihinkään ei ole tullut. No eipä ole vielä mitään mennytkään, kun alkuperäinen tilaus oli onneksi COD.
Ja oikein saksaksi kohteliaasti kirjoittelin :roll: :roll: , saas nyt nähdä tuleeko mitään...hintakin on pudonnut muutaman euron sinä aikana. Niin ja ostoshan oli tämä Canon EOS400D ja härpäkkeet päälle.
Sneak
Viesti:

Re: joopa joo...

Viesti Kirjoittaja Sneak »

suzy kirjoitti:rupesin kyselemään UPS seurantakoodia PixxAssista, mutta posti tuli aina bumerangina takaisin :shock: :shock: , mikähän siinäkin.
Lopulta tänään laitoin sitten tuolta oman tilin kautta postia...
Oletko kokeillut sivuston kontakt-formia ?
suzy
Viesti:

niin...

juuri sen kautta sain menemään, mutta ei siihenkään ole tullut vielä vastausta. Tosin on lauantai, mutta kuitenkin. Siitäkin on jo pari kolme tuntia kun laitoin meiliä.
Sneak
Viesti:

Re: niin...

Viesti Kirjoittaja Sneak »

suzy kirjoitti:juuri sen kautta sain menemään, mutta ei siihenkään ole tullut vielä vastausta. Tosin on lauantai, mutta kuitenkin. Siitäkin on jo pari kolme tuntia kun laitoin meiliä.
Maltti on valttia. Itselleni on aina tullut mailia vasta maanantaina, vaikka perjantai-aamulla on laittanut kyselyä. En tiedä tekevätkö saksalaiset lainkaan viikonloppuna töitä, niin kuin normaalit ihmiset. ;)
suzy
Viesti:

Kamera on Helsingissä!Tullut jo 20. päivä...kyllä Suomen puolella nopeus romahtaa.
Mitäs tämä oikeastaan tarkoittaa:
A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE
Suomenkieliset sivut ei aukea ;-( ja ymmärtääkseni tuossa ollaan maksua kinumassa vastaanottaessa kö?

edit: ja toimitus onkin näemmä vasta 27/10 jotta se siitä nopeudesta!
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

suzy kirjoitti:Kamera on Helsingissä!Tullut jo 20. päivä...kyllä Suomen puolella nopeus romahtaa.

Joo, viikonloput on ihan piip, mäkin haluaisin olla joka päivä duunissa.
Mulla oli tuo sama "A HOLD.." kesällä, mutta ei se mihinkään vaikuttanut. Jollain hakusanalla tärppää tältä foorumiosiolta ellen taas väärin muista.
suzy
Viesti:

Heh, nysse on UPSin mukaan Kööpenhaminassa! Aika kiemuroita tekee ja läheysmuoto on Standard. Ans kattoon käykö rapakon takana mutkan.
MJoK

Viesti Kirjoittaja MJoK »

Missä asut? Korpeen toimitettassa COD-maksu pitää maksaa UPS:n Suomen tilille ennen kuin paketti jatkaa matkaansa Helsingistä eteen päin. Korpi tarkoittaa tässä sellaisia paikkakuntia joilla UPS ei itse jakele, vaan joku alihankkija hoitaa ne hommat. Mm. Oulu on siis korpea oman kokemuksen mukaan.

En sitten tiedä voiko tuo präntti muutakin tarkoittaa, mutta nimenomaan tätä se tarkoitti minun tapauksessa. Soita asiakaspalveluun ja kysele, ei maksa mitään paitsi pienen vaivan.
suzy
Viesti:

Juu korvessa asutaan! Napapiirin paremmalla puolella ;-). On mulla aikaa odotella! Mielenkiintoista vain katsella. Odottelen tuonne 27.päivään, kun ei ole rahatkaan kiinni, niin mitäs tuosta hätäileen.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

suzy kirjoitti:On mulla aikaa odotella!

Höpö höpö, soitat sinne aspaan nyt.
Vastaa Viestiin