Pixxass.de - kokemuksia?
-
Viime sunnuntai-yönä tuli tilattu 30d ja Tamronin linssi. Perjantaina UPS soitteli ovikelloa, ja raha vaihtoi omistajaa. Kaikki toimi niin kuin piti.
Pieni miinus siitä, että UPS:in seuranta koodia piti kysyä erikseen, ja UPS:n hitaudesta yleensä. Paketti matkusti 5pvää kiertäen neljä Saksalaista kaupunkia ja Kööpenhaminan. Jotkut pakettifirmat pyrkivät sentään olemaan postia nopeampia.
Pieni miinus siitä, että UPS:in seuranta koodia piti kysyä erikseen, ja UPS:n hitaudesta yleensä. Paketti matkusti 5pvää kiertäen neljä Saksalaista kaupunkia ja Kööpenhaminan. Jotkut pakettifirmat pyrkivät sentään olemaan postia nopeampia.
*Kirjoita tähän koko kamera-arsenaalisi*
-
-
-
-
Torstai-iltana 28.09 tilaus sisään: Canon S3is, Canonin laukku ja Ansmannin 2400mah akkusatsi, kaikki piti oleman hyllyssä. Pyysin laittamaan sähköpostilla UPS:in seurantakoodin. Maksu COD.
Perjantaina 29.09 tuli sähköposti jossa tilauksen kerrottiin lähteneen. Ei seurantakoodia.
Keskiviikkona 04.10 Lähettiauto tuli vastaan kotikadulla kun kävin hakemassa toisen paketin postista. Postilaatikossa oli sitten lappu että olivat käyneet. Pikainen soitto perään ja saatiin sovittua treffin lähetin kanssa ja kävin noutamassa paketin. UPS:n alihankkijalle täydet pisteet.
Tuon koodin kun olisivat lähettäneet niin jälkimaku olisi jäänyt hyväksi, nyt tulee vähän "nojaa..." olo.
Perjantaina 29.09 tuli sähköposti jossa tilauksen kerrottiin lähteneen. Ei seurantakoodia.
Keskiviikkona 04.10 Lähettiauto tuli vastaan kotikadulla kun kävin hakemassa toisen paketin postista. Postilaatikossa oli sitten lappu että olivat käyneet. Pikainen soitto perään ja saatiin sovittua treffin lähetin kanssa ja kävin noutamassa paketin. UPS:n alihankkijalle täydet pisteet.
Tuon koodin kun olisivat lähettäneet niin jälkimaku olisi jäänyt hyväksi, nyt tulee vähän "nojaa..." olo.
-
-
-
- Viesti:
joopa joo...
rupesin kyselemään UPS seurantakoodia PixxAssista, mutta posti tuli aina bumerangina takaisin :shock: :shock: , mikähän siinäkin.
Lopulta tänään laitoin sitten tuolta oman tilin kautta postia...
kun olin tietenkin mokannut :oops: , muistikortin kanssa. Olin tilannut SD:n CF:n tilalle. No mitään vastausta mihinkään ei ole tullut. No eipä ole vielä mitään mennytkään, kun alkuperäinen tilaus oli onneksi COD.
Ja oikein saksaksi kohteliaasti kirjoittelin :roll: :roll: , saas nyt nähdä tuleeko mitään...hintakin on pudonnut muutaman euron sinä aikana. Niin ja ostoshan oli tämä Canon EOS400D ja härpäkkeet päälle.
kun olin tietenkin mokannut :oops: , muistikortin kanssa. Olin tilannut SD:n CF:n tilalle. No mitään vastausta mihinkään ei ole tullut. No eipä ole vielä mitään mennytkään, kun alkuperäinen tilaus oli onneksi COD.
Ja oikein saksaksi kohteliaasti kirjoittelin :roll: :roll: , saas nyt nähdä tuleeko mitään...hintakin on pudonnut muutaman euron sinä aikana. Niin ja ostoshan oli tämä Canon EOS400D ja härpäkkeet päälle.
-
- Viesti:
Re: joopa joo...
Oletko kokeillut sivuston kontakt-formia ?suzy kirjoitti:rupesin kyselemään UPS seurantakoodia PixxAssista, mutta posti tuli aina bumerangina takaisin :shock: :shock: , mikähän siinäkin.
-
- Viesti:
Re: niin...
Maltti on valttia. Itselleni on aina tullut mailia vasta maanantaina, vaikka perjantai-aamulla on laittanut kyselyä. En tiedä tekevätkö saksalaiset lainkaan viikonloppuna töitä, niin kuin normaalit ihmiset. ;)suzy kirjoitti:juuri sen kautta sain menemään, mutta ei siihenkään ole tullut vielä vastausta. Tosin on lauantai, mutta kuitenkin. Siitäkin on jo pari kolme tuntia kun laitoin meiliä.
-
- Viesti:
Kamera on Helsingissä!Tullut jo 20. päivä...kyllä Suomen puolella nopeus romahtaa.
Mitäs tämä oikeastaan tarkoittaa:
A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE
Suomenkieliset sivut ei aukea ;-( ja ymmärtääkseni tuossa ollaan maksua kinumassa vastaanottaessa kö?
edit: ja toimitus onkin näemmä vasta 27/10 jotta se siitä nopeudesta!
Mitäs tämä oikeastaan tarkoittaa:
A HOLD HAS BEEN REQUESTED. PAYMENT MUST BE MADE PRIOR TO RELEASE
Suomenkieliset sivut ei aukea ;-( ja ymmärtääkseni tuossa ollaan maksua kinumassa vastaanottaessa kö?
edit: ja toimitus onkin näemmä vasta 27/10 jotta se siitä nopeudesta!
-
suzy kirjoitti:Kamera on Helsingissä!Tullut jo 20. päivä...kyllä Suomen puolella nopeus romahtaa.
Joo, viikonloput on ihan piip, mäkin haluaisin olla joka päivä duunissa.
Mulla oli tuo sama "A HOLD.." kesällä, mutta ei se mihinkään vaikuttanut. Jollain hakusanalla tärppää tältä foorumiosiolta ellen taas väärin muista.
-
- Viesti:
-
Missä asut? Korpeen toimitettassa COD-maksu pitää maksaa UPS:n Suomen tilille ennen kuin paketti jatkaa matkaansa Helsingistä eteen päin. Korpi tarkoittaa tässä sellaisia paikkakuntia joilla UPS ei itse jakele, vaan joku alihankkija hoitaa ne hommat. Mm. Oulu on siis korpea oman kokemuksen mukaan.
En sitten tiedä voiko tuo präntti muutakin tarkoittaa, mutta nimenomaan tätä se tarkoitti minun tapauksessa. Soita asiakaspalveluun ja kysele, ei maksa mitään paitsi pienen vaivan.
En sitten tiedä voiko tuo präntti muutakin tarkoittaa, mutta nimenomaan tätä se tarkoitti minun tapauksessa. Soita asiakaspalveluun ja kysele, ei maksa mitään paitsi pienen vaivan.
-
- Viesti: