www.foto-tip.pl, Samyang-objektiivit

Kokemuksia, vinkkejä, tullit, halvimmat paikat yms. Saksasta, USA:sta jne.
Aquanoid

www.foto-tip.pl, Samyang-objektiivit

Viesti Kirjoittaja Aquanoid »

Joo, kiinnostaisi tietää että onko kukaan ostanut tuolta tavaraa ja millasta tavaraa noi samyang-objektiivit on? Halpoja ainakin. Onko kenelläkään tietoa?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Kugelfagen

Viesti Kirjoittaja Kugelfagen »

Itse laitoin juuri tänään tulemaan Samyang 85mm 1.4 linssin. Kerron lisää kun tulee perille. Maksoin PayPalilla.
rauer

Viesti Kirjoittaja rauer »

Itsellä ostettuna tuolta Samyang 8mm kalansilmä. Kaupankäynnissä ei ongelmia. Luin etukäteen saksalaiselta foorumilta kauppakokemuksia ja niitä löytyi paljon, valtapuolisesti positiivisia.
Aquanoid

Viesti Kirjoittaja Aquanoid »

Olen juuri tuota kalansilmää hommailemassa nikoniin. Ootko ollut tyytyväinen linsiisi? Kuinka kauan kesti toimitus?
rauer

Viesti Kirjoittaja rauer »

Aquanoid kirjoitti:Olen juuri tuota kalansilmää hommailemassa nikoniin. Ootko ollut tyytyväinen linsiisi? Kuinka kauan kesti toimitus?
Omani on Pentaxiin. Tosi hauska leluhan tuo on, mutta en ole vielä testannut mitenkään systemaattisesti enkä myöskään optimaalisilla aukoilla jalustalla. Eihän se kuvanlaatu reunoilla tietenkään mitään priimaa ole, mutta kaipa tällaisella lasityypillä pitääkin tehdä kompromissia. Olen kyllä ihan tyytyväinen ja laite antaa fyysisesti melko laadukkaan vaikutelman. Tuota objektiivia oli varastossa ja taisi tulla 1-1,5 viikossa.
Vastaa Viestiin