Ruotsista D700?
-
Ruotsista D700?
Mahtaiskohan saada jostain verkkokaupasta Suomeen tilattua Nikonia? Hinnat ovat kohdallaan, mutta monet myyvät vain maan sisällä. Apua kaivattaisiin!
-
Minun silmään sattui vaan verkkokauppoja joiden hinnat olivat 23.500-25.000kr joka alkaa olemaan samassa hinnassa kuin verkkokauppa.com:lla.
Lisäksi joutuu huomioimaan mahdolliset lisäkulut esim. VISA:lla maksaessa luottokunnan palkkio, etukäteen tilisiirron riskit, tuotepalautuksen mahdollinen vaikeus jne, suomenkielisten käyttöoppaiden puuttuminen jne..
Itse en ostaisi ellen löytäisi luotettavaa paikkaa joka myy alle 20.000kr.
Lisäksi joutuu huomioimaan mahdolliset lisäkulut esim. VISA:lla maksaessa luottokunnan palkkio, etukäteen tilisiirron riskit, tuotepalautuksen mahdollinen vaikeus jne, suomenkielisten käyttöoppaiden puuttuminen jne..
Itse en ostaisi ellen löytäisi luotettavaa paikkaa joka myy alle 20.000kr.
-
- Viesti:
-
Mites olisi Saksa?
Itse olen tilannut aika paljon täältä:
http://www.foto-erhardt.de
Rahtikuluja tulee n. 20€.
Hyvin on toiminut. Vastaavat englanninkielisiin sähköpostikyselyihin yleensä seuraavana päivänä.
Laittavat sähköpostilla laskun kun tavarat on valmiina. Sitten maksu EU-pankkisiirtona (ei tule lisäkuluja). Kun maksu näkyy heillä, niin paketti lähtee.
Itse olen tilannut aika paljon täältä:
http://www.foto-erhardt.de
Rahtikuluja tulee n. 20€.
Hyvin on toiminut. Vastaavat englanninkielisiin sähköpostikyselyihin yleensä seuraavana päivänä.
Laittavat sähköpostilla laskun kun tavarat on valmiina. Sitten maksu EU-pankkisiirtona (ei tule lisäkuluja). Kun maksu näkyy heillä, niin paketti lähtee.
-
www.fotokungen.com
Sieltä olen ostanut hiukan vehkeitä, hyvään hintaan. On pieni kauppa eteläpuolella tukholmassa. Usein täynnä porukkaa.
www.japanphoto.se
Suoratuonti eri maista, harvoin ohjekirjoja, mutta aina takuu. Joskus oikean hyvät hinnat, mutta usein ei ole varastossa.
www.cyberphoto.se
On suomalainen sivu(www.cyberphoto.fi), mutta enemmän testiä ja kuvia ruotsalaisessa sivussa. Paljon tarvikkeita. Suosittu ruotsissa, hyvä palvelu.
www.kameradoktorn.se
On keskellä tukholmaa, myy vain Nikon ja hiukan Pentax ja paljon laukkuja ja muita tarvikkeitä. Aina kaikkia varastossa, D3x, kaikki optiikat...
Sieltä olen ostanut hiukan vehkeitä, hyvään hintaan. On pieni kauppa eteläpuolella tukholmassa. Usein täynnä porukkaa.
www.japanphoto.se
Suoratuonti eri maista, harvoin ohjekirjoja, mutta aina takuu. Joskus oikean hyvät hinnat, mutta usein ei ole varastossa.
www.cyberphoto.se
On suomalainen sivu(www.cyberphoto.fi), mutta enemmän testiä ja kuvia ruotsalaisessa sivussa. Paljon tarvikkeita. Suosittu ruotsissa, hyvä palvelu.
www.kameradoktorn.se
On keskellä tukholmaa, myy vain Nikon ja hiukan Pentax ja paljon laukkuja ja muita tarvikkeitä. Aina kaikkia varastossa, D3x, kaikki optiikat...
-
Kerro ihmeessä lisää tästä, että mikä tämä on, kun en ole vielä ikinä moista huomannut maksaneeni ja nettiostoja on vuosien saatossa tullut jo sadoissa laskettava määrä. Sekoitatko nyt rahan nostamisen ulkomailla automaatista, myymälässä tai nettikaupassa tehtävään ostokseen? Jälkimmäisistä ei kyllä ole vielä kertaakaan laskutettu mitään ylimääräistä, päinvastoin, Luottokunnan kurssit ovat järjestään olleet paremmat kuin kohdemaan setelivaihtokurssit esim. euroja (ja ennen markkoja vastaan) pl. Sammon Visa Electron, jostain syystä Sammolla on välillä vähän valuutasta riippuen ollut eroa huonompaan suuntaan jopa 7-10% Nordean vastaavaan kurssiin, joten on kannattanut tehdä tilisiirto Sammosta Nordeaan ja käyttää sitten Nordean korttia/nostoa seinästä.p00kaju kirjoitti:Lisäksi joutuu huomioimaan mahdolliset lisäkulut esim. VISA:lla maksaessa luottokunnan palkkio
-
Eri maissa on tässä suhteessa eri käytäntöjä. Suomessa ei myyjä saa laittaa luottokorttiostokseen luottoyhtiön siltä perimiä kustannuksia, muissa maissa saa kustannukset periä ostajalta. Kaikki myyjät eivät peri.OskuK kirjoitti:Kyllä ulkomaansaiteilla on usein maksaminen tyyliä "Visa +2%".
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
-
- Viesti:
Onko tuolla sitten merkitystä ?HarriJ kirjoitti:Eri maissa on tässä suhteessa eri käytäntöjä. Suomessa ei myyjä saa laittaa luottokorttiostokseen luottoyhtiön siltä perimiä kustannuksia, muissa maissa saa kustannukset periä ostajalta. Kaikki myyjät eivät peri.OskuK kirjoitti:Kyllä ulkomaansaiteilla on usein maksaminen tyyliä "Visa +2%".
Esimerkkinä Garmin Astro, koira GPS.
USA 199 dollaria
Ruotsi 6000 kruunua = about 550€
Suomi - VHF ei vielä rekisteröity, joten ei myynnissä. Epäilen vahvasti, että hinta ei jää alle 900€, kun markkinat aukeaa.
On Lottovoitto syntyä Suomeen, tai ainakin sen tarvitsisi elääkseen täällä ;o)