www.essential-systems.de -onko kokemuksia?
-
www.essential-systems.de -onko kokemuksia?
näyttäisi olevan aika edullinen kauppa tämä www.essential-systems.de
täytin tilauskaavakkeen (mutten vielä lähettänyt), ja loppusaldo oli tällainen:
Zwischensumme EUR 2.755,80
Versandkosten EUR 5,90
Nachnahmegebühr EUR 4,50
Enthaltene MwSt. EUR 381,53
Rechnungsbetrag EUR 2.766,20
Onko näin että minun maksettavakseni tulee vain ja ainostaan 2766,20 eur? Minua ihmetyttää tuo "Enthaltene MwSt. EUR 381,53"
Onko tästä liikkeestä kokemuksia muilla?
täytin tilauskaavakkeen (mutten vielä lähettänyt), ja loppusaldo oli tällainen:
Zwischensumme EUR 2.755,80
Versandkosten EUR 5,90
Nachnahmegebühr EUR 4,50
Enthaltene MwSt. EUR 381,53
Rechnungsbetrag EUR 2.766,20
Onko näin että minun maksettavakseni tulee vain ja ainostaan 2766,20 eur? Minua ihmetyttää tuo "Enthaltene MwSt. EUR 381,53"
-jenka
-
Re: www.essential-systems.de -onko kokemuksia?
Tuo MwST(MehrwertSteuer) on arvonlisävero.jenka kirjoitti:näyttäisi olevan aika edullinen kauppa tämä www.essential-systems.de
Enthaltene MwSt. = Sisältää arvonlisäveron
Liikkeestä ei ole kokemuksia.
Juho
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Siis mullekin tuli kaksi meiliäJääkaappi kirjoitti:miksköhän itelläni ei tota koodia näy/: siinä on ---------------- jne. ja sit joku valitus homma et ei josain syystä näy/:
Ja sitten seuraavassa viestissä oli se koodi.ekassa ne kirjoitti:Die Paketnummern Ihrer Sendung lauten wie folgt:
------------------------------------------------
DHL Deutschland (Post):
(z.Zt. wegen technischen Problemen nicht m�glich)
-
- Viesti:
Joo just tollee mut toisesta viestistä en tiedä mitään : D, noh ei auta ku odotella/: Perjantaina oli lähteny paketti muusta ei sit tietoakaa:D-kake- kirjoitti:Siis mullekin tuli kaksi meiliäJääkaappi kirjoitti:miksköhän itelläni ei tota koodia näy/: siinä on ---------------- jne. ja sit joku valitus homma et ei josain syystä näy/:
Ja sitten seuraavassa viestissä oli se koodi.ekassa ne kirjoitti:Die Paketnummern Ihrer Sendung lauten wie folgt:
------------------------------------------------
DHL Deutschland (Post):
(z.Zt. wegen technischen Problemen nicht m�glich)
-
Mun saksantaidoilla siinä ekan viestin alussa sanottiin, että paketti lähtee 1-3 päivän sisällä ja sitten ne laittaa sen koodin, kun se varsinaisesti on lähtenyt. 6 tuntia oli mulla eroa noilla viesteillä.Jääkaappi kirjoitti: Joo just tollee mut toisesta viestistä en tiedä mitään : D, noh ei auta ku odotella/: Perjantaina oli lähteny paketti muusta ei sit tietoakaa:D
-
- Viesti:
No sehän kuullostaa hyvältä:D On tässä jo 4pv menny 2 noista vklp. Eli laskujen mukaa huomen on vika päivä jolloin lähtee eli ei edes vielä tulossa perhana:D Hieman outoa tuo käytöntö mut eipä siinä mitää kuha tulee, mut odottavan aika on pitkä/:-kake- kirjoitti:Mun saksantaidoilla siinä ekan viestin alussa sanottiin, että paketti lähtee 1-3 päivän sisällä ja sitten ne laittaa sen koodin, kun se varsinaisesti on lähtenyt. 6 tuntia oli mulla eroa noilla viesteillä.Jääkaappi kirjoitti: Joo just tollee mut toisesta viestistä en tiedä mitään : D, noh ei auta ku odotella/: Perjantaina oli lähteny paketti muusta ei sit tietoakaa:D
Tai toivotaan et paketti on lähteny ne on vaan unohtanu laittaa mulle sen koodin;)! Muutamaan otteeseen sitä kysellyt mut eipä näy vastausta.
-
itse tapaan käyttää http://fi.babelfish.yahoo.com/ silloin kun asioin saksalaisissa kaupoissa.
Ei toi nyt täydellisesti käännä, mutta siitä enkusta kuitenkin tajuaa jotain.
Ei toi nyt täydellisesti käännä, mutta siitä enkusta kuitenkin tajuaa jotain.
-
-
- Viesti:
Noni ongelma ratkastu
Soitto sinne ja huono englantia osaava myyjä yritti parhaansa mut sano et pistää lähetysnumeron emailina 5min. Noh meni 2min ja siellähän se oli mukavasti ja luki viel yllätyksenä et paketti on jo vantaalla ja saan sen huomenna.
Ei valittamista muuta kuin vähän ongelmia tuon yhteydenoton kanssa, tosin iteppä en soittanut sinne aikasemmin joten suosittelen kauppaa hyvin meni.
Soitto sinne ja huono englantia osaava myyjä yritti parhaansa mut sano et pistää lähetysnumeron emailina 5min. Noh meni 2min ja siellähän se oli mukavasti ja luki viel yllätyksenä et paketti on jo vantaalla ja saan sen huomenna.
Ei valittamista muuta kuin vähän ongelmia tuon yhteydenoton kanssa, tosin iteppä en soittanut sinne aikasemmin joten suosittelen kauppaa hyvin meni.