Näin tehdään, minä tilaan halvalla netistä enkä syyllisty mihinkään rikokseen. Huuto.netistäkin voin ostaa, vaikka ahvenanmaalta jos tykkään. En syyllisty rikokseen. Ihan ihme höpinää väittää trokareita varkaiksi ja heiltä ostavia rikoskumppaneiksi? Kenelle on yllätys, että Huuto.netissä myydään varastettua tavaraa? Samoin laskelmat alvista tuossa aiemmin sai minut hämilleen. En tiedä olenko jossain ymmärtänyt väärin.Munt kirjoitti:Eli paskankos väliä tässä. Tilataan vaan halvalla välittämättä mistään muusta kuin hinnasta. Ja jos menet huutonetiin katselemaan niitä halvempia hintoja, niin kyllä... osa kamasta on todellakin varastettua. Eilen viimeksi plokkasin yhden myymälävarkaan realisoimasta kamojaan huudossa ja onpa tullut itsekin ostettua uusia kameroita, joiden omistaja olikin yllättäen maahantuoja. Mutta paskaakos tässä, sain halvalla kuin Sulo Vileeni... ;)
ps. ellei vielä tullut selväksi, niin jahtaan näitä m*lkkuja työaikana.
ps2. ulkomailta tilaaminen on säästämistä oikeassa paikassa ja OK.
Se miksi puhuin kateudesta johtuu siitä, minkälaisen kuvan tätäkin ketjua lukemalla saa. Jokainen voi vetää johtopäätöksensä suuntaan tai toiseen viesitit lukemalla.
Se miten trokarit voi myydä halvalla kuten ketjun aloittaja kyseli:
1. Kaveri esim. jenkkilässä ostaa tavaran liikkeestä joka ei myy mantereen ulkopuolelle. Näissä on halvempaa... ehkä jopa diili tietyn määrän ostamisesta jolloin hintaa saadaan hilattua entisestään.
2. Ostetaan liikkeestä joka on menossa konkurssiin/ ei saa myytyä tiettyjä tuotteita könttäsummalla läjä tavaraa.
3.Lähetetään trokarille joka myy ne pienellä voitolla veroetu alueelta kuten ahvenanmaa. Tullit jää asiakkaan hoidettavaksi.
Noh, minulle tämä keskustelu oli tässä. Keskityn itse asiaan, eli kuvaamiseen ja kalustovehtaamiseen nettikauppojen kautta, "kun halvalla saa".