Mitä valokuvauskamaa Stockan Hulluilta Päiviltä?
-
Mitä valokuvauskamaa Stockan Hulluilta Päiviltä?
Aikooko kukaan ostaa mitään Hulluilta Päiviltä? Putkia ja runkoja ainakin näytti olevan runsain mitoin. Itse tarvitsisin salamaa, mietinkin, jos kävisin hakemassa sellaisen sieltä.
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tässä taas kysyjä sai vastauksen: olet juntti idiootti, jos käyt hulluilla päivillä...
---
Jos näyttää, että sieltä löytyy haluttu tavara halvalla, niin mikäs siinä, hakee pois.
Kyllä minä tuolla olen vaihtelevasti käynyt, kun tuo Itiksen stokka sattuu olemaan melkein vieressä. Paras aika yleensä on aamuisin, jos ruuhkia pelkää. Valokuvakamaa en ole katsonutkaan, mitä sieltä saisi. Olisi vaimolle hakusessa joku pokkari. Olen vähän kahden vaiheilla Coolpix 7800:n ja 330:n välillä. Itse taidan odottaa DigiExpoon (joka sekin on yhdenlainen hullunmylläkkä) ja kokeilla siellä paikan päällä noita kameroita.
Tuo keskiviikkona myyntiin tuleva Buffalon 12TB NASsi kiinnostaisi...
---
Jos näyttää, että sieltä löytyy haluttu tavara halvalla, niin mikäs siinä, hakee pois.
Kyllä minä tuolla olen vaihtelevasti käynyt, kun tuo Itiksen stokka sattuu olemaan melkein vieressä. Paras aika yleensä on aamuisin, jos ruuhkia pelkää. Valokuvakamaa en ole katsonutkaan, mitä sieltä saisi. Olisi vaimolle hakusessa joku pokkari. Olen vähän kahden vaiheilla Coolpix 7800:n ja 330:n välillä. Itse taidan odottaa DigiExpoon (joka sekin on yhdenlainen hullunmylläkkä) ja kokeilla siellä paikan päällä noita kameroita.
Tuo keskiviikkona myyntiin tuleva Buffalon 12TB NASsi kiinnostaisi...
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Kyl. Mutta samat hullut päivät ne on. Eli jos ei omatunto anna periksi ostaa Hulluilta Päiviltä, niin ei se verkko-ostaminen sitä muuta ;)kribe kirjoitti:Eikös nuo tarjoukset ole voimassa myös nettikaupassa?
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Mutta ei tarvitse tunkea kyynerpää edellä stokkalle. Siellä on hullujen päivien aikaan etelä-amerikkalainen jalkapallofanikulttuuri käytössä. Jalkoihin jäävät tallotaan hengiltä ;-)mremonen kirjoitti:Kyl. Mutta samat hullut päivät ne on. Eli jos ei omatunto anna periksi ostaa Hulluilta Päiviltä, niin ei se verkko-ostaminen sitä muuta ;)kribe kirjoitti:Eikös nuo tarjoukset ole voimassa myös nettikaupassa?
Mutta eipä siellä näyttänyt juuri mitään olevan siihen hintaan, että kannattaisi edes stockan nettisivuilta tilata kun muualta (suomesta) saa halvemmalla.
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
-
- Viesti:
Väittäisin, että tuo 12TB NAS-purkki on aikas agressiivisesti hinnoiteltu. Vai mistä löysit halvemmalla? Sekä vk.com ja cdon.com myyvät sitä selvästi kalliimmalla.kribe kirjoitti:Mutta eipä siellä näyttänyt juuri mitään olevan siihen hintaan, että kannattaisi edes stockan nettisivuilta tilata kun muualta (suomesta) saa halvemmalla.
Otan mielelläni vastaan tiedon halvemmasta hinnasta.
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Tottakai siellä jotain on oikeastikin edullisesti, mutta aika vähissä ne kamat on. Tuo Buffalo on kieltämättä houkuttelevan hintainen.mremonen kirjoitti:Väittäisin, että tuo 12TB NAS-purkki on aikas agressiivisesti hinnoiteltu. Vai mistä löysit halvemmalla? Sekä vk.com ja cdon.com myyvät sitä selvästi kalliimmalla.kribe kirjoitti:Mutta eipä siellä näyttänyt juuri mitään olevan siihen hintaan, että kannattaisi edes stockan nettisivuilta tilata kun muualta (suomesta) saa halvemmalla.
Otan mielelläni vastaan tiedon halvemmasta hinnasta.
-
- Viesti:
Ihan miten vaan. En kyllä ymmärrä miksi jaksaa edes vastata, jos ei itseä huvita. Löytyy varmaan sata asiaa, jota sinäkin fanitat ja joku muu pitää junttiuden ylimpänä tasona.Jappee kirjoitti:Varmaan ihan syystäkin.
Ehkä juntti on kuitenkin yliarvostamista, bimbo voisi olla osuvampi määritelmä.
Ei Hullut Päivät, sinne meno tai menemättä jättäminen ole mikään statement tai yhteiskunnallisen aseman osoitus.
Tai jos sitä kuvittelee, on kyllä itse siellä junttiuden ytimessä.
---
blogi
---
blogi
-
- Viesti:
Minä käyn hulluilla päivillä, jos sattuu olemaan tarjouksessa jotain tarvitsemaani. Ihan sama minulle, pitääkö joku mua junttina tai ei.
Heh.. samat hemmot, jotka hulluilla päivillä kävijöitä nimittelevät ruuhkassa viihtyviksi junteiksi, tungeksivat kyllä DigiExpossa pitämättä sitä itse yhtään junttina.
Heh.. samat hemmot, jotka hulluilla päivillä kävijöitä nimittelevät ruuhkassa viihtyviksi junteiksi, tungeksivat kyllä DigiExpossa pitämättä sitä itse yhtään junttina.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Hulluille päiville meneminen junttiuden tai bimbouden merkki? En ymmärrä miten nämä liittyvät hulluihin päiviin. Pienimuotoinen masokisti täytyy kyllä olla joka sinne lähtee, mutta se on jokaisen oma asia mitä vapaa-ajallaan haluaa tehdä. Itsellä on vapaa-aika sen verran arvokasta, etten halua sitä tuhlata jonottaessa ja töniessä, etenkin kun tarjoukset on voimassa verkkokaupassakin.Jappee kirjoitti:Varmaan ihan syystäkin.mremonen kirjoitti:Tässä taas kysyjä sai vastauksen: olet juntti idiootti, jos käyt hulluilla päivillä...
---
Ehkä juntti on kuitenkin yliarvostamista, bimbo voisi olla osuvampi määritelmä.
-
- Viesti:
Kävin jo aamusta, eipä ollut valokuvauskalustossa mitään kiinnostavaa. Autokameraa olisin voinut vilkaista luonnossa, mutta olivat kaikki laatikoissa vielä. Enpä olisi sitä ostanut kuitenkaan.
Toinen PNY:n 32GB muistitikku olisi kelvannut, mutta senkin hinta oli noussut 5 euroa viime keväästä. Luulis muistitikun halvepenevan eikä kallistuvan ajan myötä. :-)
Toinen PNY:n 32GB muistitikku olisi kelvannut, mutta senkin hinta oli noussut 5 euroa viime keväästä. Luulis muistitikun halvepenevan eikä kallistuvan ajan myötä. :-)
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
Outoa ettei netti-fotareita kiinnosta matkustelu? Praha, Budapest ja Berliini 149 e, Amsterdam ja Wien 199 e, New York ja Peking 499 e jne. https://hullutpaivat.com/ecatalog/stati ... min-18.jpg
-
- Viesti:
Kiinnostaishan nuo, lomaa on vain töistä nyt tosi heikosti tarjolla HP-lentojen matkustusaikaan. Mutta pitää silti käydä kyseleen la/su mitä löytys. Eilen kattelin noita jotain Euroopan kohteita mitä tuolla oli ihan normihintaan Finnairin sivuilta ja aika huonosti tuntui olevan siellä tarjontaa enää vuodenvaihteeseen. En tiedä sitten rajoittaako kotimaanlennot enemmän kun on Oulusta lähdössä vai mikä.elmar kirjoitti:Outoa ettei netti-fotareita kiinnosta matkustelu? Praha, Budapest ja Berliini 149 e, Amsterdam ja Wien 199 e, New York ja Peking 499 e jne.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB