Huomenlahjakuville albumi/kirja
-
Huomenlahjakuville albumi/kirja
Pitäisi löytää huomenlahjakuville sopiva albumi tai vaihtoehtoisesti kirja-aihio. Morsiammella on mielessä laadukas, moderni ja mielellään nahkakantinen tuote. Itse en pienen etsiskelyn jälkeen löytänyt mitään sopivaa. Osa oli joko aivan liian kalliita tai sitten halvan oloisia. Kyseeseen tulee hyvin esim. joku blurbin tapainen kirja, mutta blurbiltakaan ei ilmeisesti saa kirjaa nahkaisilla kansilla.
-
- Viesti:
Onko www.kuvatkirjaksi.fi liian kallis?
Kun huomenlahjakuvauksen oikea hinta olisi jotain 400 euroa, niin 40 euron kuvakirja on sitten liian kallis?
Kun huomenlahjakuvauksen oikea hinta olisi jotain 400 euroa, niin 40 euron kuvakirja on sitten liian kallis?
olli Rinne http://www.digifaq.info/
-
- Viesti:
Itse olen tilannut silloin tällöin www.fotobuch.de -kaupasta, laadukkaita kirjoja ja nahkakannetkin löytyy (ainakin professional-versiosta jota olen tilaillut). Vaatii tosin auttavaa saksankielentaitoa.
-
-
- Viesti:
Kuinka paljon niitä kuvia on? Kuvakirjoissa on minimisivumäärä, yleensä kai muutama kymmennen sivua... Itse on huomenlahjakuvauksissa yleensä tee kuin 5-10 kuvaa, toki tuollainen isompi projekti olisi hauska toteuttaa jos vain maksaja löytyisi.
insinöörikuvaaja | Flickr | Kuvaajat.com | fb