Mistä löytäis edullisesti siistejä kehyksiä kuvasuhteella 3:2, mieluiten passepartoun kanssa ja mustilla raameilla?
Ikealla on näitä Ribba-kehyksiä, mutta niissä kuvan koko on 30x20 cm (oikea suhde, mutta kovin pieni kuva), 40x30 cm tai 50x40 cm (väärä suhde). Saa niitä sit myös koossa 70x50 (suhde ihan ok), mutta menee liian isoks jo.
Eli jos löytyis kehyksiä, joissa kuvan koko on n. 45x30, niin olis tosi jees. Onko tullu vastaan?
Mistä kehyksiä 3:2?
-
Re: Mistä kehyksiä 3:2?
Kehystysliike tekee mittojen mukaan sellasen kun haluat ja sellasesta listasta, kuin ite haluat.heski kirjoitti:Mistä löytäis edullisesti siistejä kehyksiä kuvasuhteella 3:2, mieluiten passepartoun kanssa ja mustilla raameilla?
Ikealla on näitä Ribba-kehyksiä, mutta niissä kuvan koko on 30x20 cm (oikea suhde, mutta kovin pieni kuva), 40x30 cm tai 50x40 cm (väärä suhde). Saa niitä sit myös koossa 70x50 (suhde ihan ok), mutta menee liian isoks jo.
Eli jos löytyis kehyksiä, joissa kuvan koko on n. 45x30, niin olis tosi jees. Onko tullu vastaan?
Marko
-
Ja velottaa siitä sen verran, kuin mä en halua.mize kirjoitti: Kehystysliike tekee mittojen mukaan sellasen kun haluat ja sellasesta listasta, kuin ite haluat.
-
- Viesti:
No, sitten pitää ruveta tekemään itse.heski kirjoitti:Ja velottaa siitä sen verran, kuin mä en halua.mize kirjoitti: Kehystysliike tekee mittojen mukaan sellasen kun haluat ja sellasesta listasta, kuin ite haluat.
Niin minä teen. Saa justiinsa sellaisia kehyksiä kuin haluaa.
Kehyslista on muuten aika kallista hankkia, ja sitä pitää olla hyvät varastot jos niitä aikoo muille tehdä.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
-
- Viesti:
Ei välttämättä, itse olen ostanut mittoihin tehtyjä alumiinikehyksiä eikä maksanut yhtään enempää kuin valmiskehyksetkään. Tosin ko. firmassa ei valmiskehyksiä olekaan, vaan kaikki tehdään mittatyönä.heski kirjoitti:Ja velottaa siitä sen verran, kuin mä en halua.mize kirjoitti: Kehystysliike tekee mittojen mukaan sellasen kun haluat ja sellasesta listasta, kuin ite haluat.
insinöörikuvaaja | Flickr | Kuvaajat.com | fb
-
Oikeestaan ongelmana ei oo kehykset, vaan paspat, joissa aukko on aina 30x20 tai 40x30, muttei koskaan 45x30 tai 30x27. No, niitä saa onneks suht halvalla Taidemaailmasta kokoon kuin kokoon: https://ssl.taidemaailma.fi/verkkokaupp ... 005&type=3
-
Mistäs oot ostanu?harrin kirjoitti:Ei välttämättä, itse olen ostanut mittoihin tehtyjä alumiinikehyksiä eikä maksanut yhtään enempää kuin valmiskehyksetkään. Tosin ko. firmassa ei valmiskehyksiä olekaan, vaan kaikki tehdään mittatyönä.heski kirjoitti:Ja velottaa siitä sen verran, kuin mä en halua.mize kirjoitti: Kehystysliike tekee mittojen mukaan sellasen kun haluat ja sellasesta listasta, kuin ite haluat.