Autiotalot kuvattavaksi
-
Autiotalot kuvattavaksi
Elikkäs kertookapas jotain hyviä autiotaloja Turun suunnalla minne vois mennä vähän fotailemaan. Ite oon käyny siellä itä-harjun lähellä olevassa tehtaassa ja piispanristillä. Autiotalot on jotenkin kivoja kuvattavia. :D
-
Ihan asian sivusta muistutan, että käyttämätönkin kiinteistö on jonkun omaisuutta. En ole aivan satavarma saako toisen rakennukseen marssia sisälle, vaikka siellä ei ketään paikalla olisikaan. Kiinteistön omistajahan on varmaankin lukinnut kiinteistönsä lähtiessään, ja jotkut tihulaiset ovat vaan sinne murtautuneet, eli avoin ovi ei paljoa välttämättä auta.
Eli suositukseni on, että vierailkaa sellaisissa autoissa rakennuksissa, joissa teillä on oikeus käydä. Muutoin kannattaa valmistautua selittämään...
Tämä kommentti on niin kaukana otsikosta, ettei sitä kannata kenenkään kommentoida. Ajattelimpahan vaan varoittaa.
Eli suositukseni on, että vierailkaa sellaisissa autoissa rakennuksissa, joissa teillä on oikeus käydä. Muutoin kannattaa valmistautua selittämään...
Tämä kommentti on niin kaukana otsikosta, ettei sitä kannata kenenkään kommentoida. Ajattelimpahan vaan varoittaa.
-
- Viesti:
Olen ollut aikeissa kysellä ihan samaa juuri. Itse olen käynyt kuvailemassa Aurajoen suussa olevassa vanhassa Wärtsilän telakalla sekä Pansiossa olevassa vanhassa hylätyssä kuntosalissa.
Kuvia Wärtsilän telkasta:
Wärtsilän telakka
Kimppakyytiläisten kisailua 010
Kuvia Pansion salista:
Pansion kuntosali
Lisäksi olen käynyt Linnan lähellä olevissa pienissä tehdas rakennuksissa joista mulla ei ole nyt kuvia.
Tässä vielä karttalinkit noihin paikkoihin:
Wärtsilä
Pansion vanhakuntosali
Hylätyt tehdas rakennukset
Tonne telakalle täytyy puikkelehtia aidan raosta tai alta, muihin pääsee helposti suoraan ovesta.
Kuvia Wärtsilän telkasta:
Wärtsilän telakka
Kimppakyytiläisten kisailua 010
Kuvia Pansion salista:
Pansion kuntosali
Lisäksi olen käynyt Linnan lähellä olevissa pienissä tehdas rakennuksissa joista mulla ei ole nyt kuvia.
Tässä vielä karttalinkit noihin paikkoihin:
Wärtsilä
Pansion vanhakuntosali
Hylätyt tehdas rakennukset
Tonne telakalle täytyy puikkelehtia aidan raosta tai alta, muihin pääsee helposti suoraan ovesta.
-
-
Re: Autiotalot kuvattavaksi
Koitahan tämän höpöhöpö harrastuksen hakua:l00mis^^ kirjoitti:Elikkäs kertookapas jotain hyviä autiotaloja Turun suunnalla minne vois mennä vähän fotailemaan. Ite oon käyny siellä itä-harjun lähellä olevassa tehtaassa ja piispanristillä. Autiotalot on jotenkin kivoja kuvattavia. :D
http://www.uer.ca/
Tai suoraan suomi:
http://www.uer.ca/locations/newlist.asp ... ry=Finland
-