Kameraseuran valokuvauskurssit

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Topiainen

Kameraseuran valokuvauskurssit

Viesti Kirjoittaja Topiainen »

Huomasin surffaillessani, että kamera-seuran erilaisille kursseille ilmoittautuminen alkaa kohta! Onko jollakin teistä kokemusta tällaisesta alkeiskurssista?

Tai oikeastaan ongelmanani on että millaiselle kursssille kannattaisi osallistua ... nuo ovat aika hintaviakin joten pitäisi valita sopivin kurssi! Olen kyllä valokuvannut paljonkin, mutta ei ole aavistustakaan terminologiasta eikä tekniikasta ... tähtään ja painan nappia & toivon parasta :-)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
janole
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janole »

Meillä näyttää kuluneena vuonna olleen alkeiskurssi ja jatkokurssi. 2010 toimintasuunnitelmaa en löytänyt, joten en tiedä onko niillä sitten mitään kurssia?
Joni.T
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni.T »

Tuli käytyä oman paikkakunnan (kuusankoski) kansalaisopiston järjestämä alkeiskurssi viime talvena ja opin siellä erittäin paljon valokuvauksesta. Riippunee paljon opettajista ja omasta aktiivisuudesta, että mitä siellä oppii :)
Hintaa en nyt muista, kai se muutaman kympin maksoi. Kesti 4 kuukautta, joka tiistai kello 18-20.30.
Topiainen

Viesti Kirjoittaja Topiainen »

Näytti olevan ensi keväänä 2 mulle ehkä sopivaa kurssia joista pitäisi valita:

- Digitaalisen kuvauksen perusteet ja
- Luovasti digikameralla
simobacsi

Viesti Kirjoittaja simobacsi »

Kurssin "hyvyys" riippuu paljolti opettajasta. Noiden kahden kurssin vetäjästä minulla ei ole kokemusta. (Sen sijaan Liisa Söderlundin kursseista olen itse pitänyt.)

Käy kokeilemassa! Pääkaupunkiseudun työväenopistoilla on myös valokuvauskursseja, osalla oli vielä tilaakin http://www.ilmonet.fi
Vastaa Viestiin