Hei!
Olen tässä jo jonkinaikaa miettinyt alan vaihtoa, ja ajattelin että voisin kokeilla valokuvausta muunakin kuin harrastuksena.
Mutta olisi kivempi ensin kokeilla millaista se olisi vähän pienemmässä mittakaavassa...
Olisiko harrastajan mahdollisuus päästä johonkin valokuvausliikkeeseen/studiolle kesätöihin?
Auttamaan valokuvaus sessioihin, kuvaamaan, siivoilemaan, järkkäilemään, yms muuta liittyvää...
Olen harrastanut valokuvausta n.3-4vuotta, ja olen kehittynyt erittäin paljon siitä mitä joskus olin. EN tietenkään vielä voi kutsua itseäni amattilaiseksi, mutta melkeen ainakin pieneltä osin ;D
Olen kuvannut mm. koiria ja hevosia kaikenlaisissa olosuhteissa aina näyttelyistä, kesä- ja talvi -kotikuvii. Lisäksi kuvaan maisemia, ihmisiä (mm. kaverin portfolioon) ja kaikkea mahdollista!
Niin, elikkä jos joku asiasta tietää, niin olisi kiva lueskella juttuja.
Kiitos jo etukäteen! :)
Kesätöihin valokuvausliikkeeseen/studiolle?
-
-
Nykyään paras tapa ehkä erottua työnhaussa ja saada tulosta aikaiseksi, on käydä suoraan paikan päällä kysymässä ja esittämässä asiansa. Kävelevä työhakemus toimii lähes aina parhaiten.
Itse hain paikalliseen valokuvausliikkeeseen, kun oli avoin paikka ja pyydetiin hakemus laittamaan sähköpostilla. Eivät vaivautuneet edes vastaamaan..
Itse hain paikalliseen valokuvausliikkeeseen, kun oli avoin paikka ja pyydetiin hakemus laittamaan sähköpostilla. Eivät vaivautuneet edes vastaamaan..
Dynax 5D, Vectis S-1, Canon 1000D