Vanhaan kortinlukijaan alkoi tulla toimintahäiriöitä, joten päätin hankkia uuden. Minusta lähes päivittäisessä käytössä olevan lukijan kuuluu olla kiinteä osa tietokoneen etupaneelia, eikä joku johdon päässä roikkuva työpöydällä pyörivä palikka, joten ostin 3,5'' -paikkaan sopivan monilukijan, (Multi Card Reader Usb 2,0). Ostin kun halvalla sain(ostokäyttäytyminen a'la S.Vilen). Toimiihan se halpakin lukija, ajattelin.
Nyt ei tiedä, itkisikö vai nauraisi. Lukija on niin hidas, että jos kuvia koneella pyörittelee, eipä siitä enää juuri kuvaamaan ehdi. Käytän 8Gt:n SD ja CF-kortteja ja usein tallennan muokattuja kuvia takaisin kortille siirtääkseni ne sitä kautta toiselle koneelle. Hermot menee, jos sitä yrittää harrastaa tuon lukijan avulla.
Onko kenellä kokemusperäistä tietoa nopeasta tietokoneen sisäisestä lukijasta? Itsellä verrokkina on Sandiskin Extreme USB 2,0 Reader, joka on n. neljä kertaa nopeampi kuin tuo em. lukija.
Nopea sisäinen kortinlukija tietokoneeseen?
-
-
Mulla menee USB 1.0 liitännästäkin aika lujaa läpi ja vallan hulppeasti kuvanrunttauskoneen USB 2 liitännästä eikä pätkääkään haittaa vaikka metri-puolitoista on piuhaletta välissä.
Herää kysymys , että onko kaikki kunnossa? Mun emolevy on nimittäin eihistoriallinen.
Herää kysymys , että onko kaikki kunnossa? Mun emolevy on nimittäin eihistoriallinen.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D