Missä huollattaa 70v Rolleicord?
-
Missä huollattaa 70v Rolleicord?
Ja halvalla? :)) Alimmainen linssi näyttää hyvin pirstaleiselta ja jotenki tuntuu että voi tulla kallis reissu tämän takia. :(
Hyvä asiakaspalvelija on oikealta luonnoltaan erakko, ihmisvihaaja.
-
- Viesti:
-
Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.
Eiköhän huollon todellinen hinta selviä kun otat yhteyttä Mustonen & Laine tai Tannerhuollot ja kerrot mitä kaikkea pitäisi huoltaa.
Eiköhän huollon todellinen hinta selviä kun otat yhteyttä Mustonen & Laine tai Tannerhuollot ja kerrot mitä kaikkea pitäisi huoltaa.
Less Is More
-
Siis kuinka paljon euroissa? Ja mistä minä tiedän mitä se tarvitsee? Kamera tupsahti vaihdon kautta käsiini, en tiedä mitään muuta kuin sen mitä Hedgecoen -77 painetussa kirjassa sattui nyt olemaan. Aika vähän siis. :DTapiol2003 kirjoitti:Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.
Hyvä asiakaspalvelija on oikealta luonnoltaan erakko, ihmisvihaaja.
-
Jos kuvausobektiivi vaikutta pirstaleiselta niin epäilen kuntoonlaiton rahallista mielekkyyttä.polkadots kirjoitti:Siis kuinka paljon euroissa? Ja mistä minä tiedän mitä se tarvitsee? Kamera tupsahti vaihdon kautta käsiini, en tiedä mitään muuta kuin sen mitä Hedgecoen -77 painetussa kirjassa sattui nyt olemaan. Aika vähän siis. :DTapiol2003 kirjoitti:Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.
Hinta-arvioita antavat tosiaan hinrta-arvoita antavat tahot, ja heillekin se on vain arvio. Täällä se olisi arvaus 50-500e:n väliltä joten soitto lähimpään kmaerahuoltoon voisi olla paras vaihtoehto. Lähimpään ei myöskään osaa antaa arvausta koska tieto nykyisestä olinpaikasta on vain arviona Helsinki.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Tanner ei todellakaan ole halpa, suosittelen tuota toista.Tapiol2003 kirjoitti:Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.