Toiminta ohjeita petetylle!

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
vigorous

Toiminta ohjeita petetylle!

Viesti Kirjoittaja vigorous »

Siitä rupeaa olemaan kohta kolmisen kuukautta kun sain viestin canonilta et kohta pitäs saapua rahaa tilille cashbackin muodossa. MITÄÄN ei kuitenkaan ole kuulunut. Olen lähettänyt canonin pojille KAKSI viestiä, ensin lempeän ja ihmettelevän, toisen äkäisen ja vaativan. MINKÄÄNLAISTA vastausta en kuitenkaan ole saanut, vaikka lupaavat vastata 48 tunnin sisällä. Voinko sanoa hyvästit 80€ vai odotanko rauhassa. MITÄ TEEN?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mvuori

Re: Toiminta ohjeita petetylle!

Viesti Kirjoittaja mvuori »

Mene juttelemaan asiasta kuntasi kuluttajaneuvojan kanssa; he hoitavat virkansa puolesta tällaisia asioita.
Matti Vuori
eesau

Viesti Kirjoittaja eesau »

Minä en kyllä ole milloinkaan ymmärtänyt tuota cashbackiä.
Miksi pitää ensin maksaa ja sitten annetaan Cannonille annettu laina takaisin? Ilman korkoa!
Siksi minulla varmaan onkin tuo Nikon. Ja Leicat. Saa suoraan oikealla hinnalla.
Nöpö

Viesti Kirjoittaja Nöpö »

eesau kirjoitti:Minä en kyllä ole milloinkaan ymmärtänyt tuota cashbackiä.
Miksi pitää ensin maksaa ja sitten annetaan Cannonille annettu laina takaisin? Ilman korkoa!
Siksi minulla varmaan onkin tuo Nikon. Ja Leicat. Saa suoraan oikealla hinnalla.
Ai?
http://www.europe-nikon.com/home/fi_FI/ ... 327/1.html
uphouse5

Viesti Kirjoittaja uphouse5 »

se varmaan johtuu siitä, että jos tukkuri antaisi sen alennuksen suoraan kauppiaalle, niin moni kauppias antaisi sen rahan takaisin ainakin sellaiselle kuluttajalle, joka itkee tarpeeksi - eikä käyttäisi sitä oman liiketoimintansa kehittämiseen

ja se tietenkin johtaa siihen, ettei fotoliikkeitä enää oo - mutta kuka niitä tarvitsee, kun netti pelaa - siellä ne asiat hoituu upeesti - ainakin jos varmasti pystyy jäljittämään yhteistyökumppaninsa
J.Koponen

Viesti Kirjoittaja J.Koponen »

Nöpö kirjoitti:
Ai?
Touché :D
eesau

Viesti Kirjoittaja eesau »

Nöpö kirjoitti:
Ai?
Nooniin. Eikös vain ole jo täälläkin. Voi P****e.
Vieläkös tässä joutuu näkemään Leicankin cashbackin ; )
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

eesau kirjoitti: Nooniin. Eikös vain ole jo täälläkin.

Maailmalta:
http://www.pentaximaging.com/files/scms ... 011007.pdf

:D
keskone

Viesti Kirjoittaja keskone »

Cashback saa näyttämään todellisen myynnin suuremmalta kuin onkaan. Valmistajat jotka eivät palauttele rahoja takaisin jäävät pienempiin myyntilukuihin valuutalla mitattaessa, ja koska ihminen on tunnetusti laumaeläin... Myyntimiehet oivaltaneet keinon saada markkinaosuudet näyttämään suuremmilta kuin todellisuudessa ovatkaan.
Ehkä otin,ehkä en.
skv

Viesti Kirjoittaja skv »

ja samalla keräävät hyvää ilmaista markkinatietoa hinnoista lähtien.
-kake-

Viesti Kirjoittaja -kake- »

skv kirjoitti:ja samalla keräävät hyvää ilmaista markkinatietoa hinnoista lähtien.
Tää on käsittääkseni oikeasti se suurin syy (ei se tosin ihan ilmaiseksi tule). Toisaalta jos tuotteen hintaa alennetaan ketjun alkupäästä, ei alennukset kuluttajalle välttämättä näy vaan häviävät matkalla. Olen ollut huomaavinani nytkin pientä hinnannostoa noille cashback tuotteille. Ja jotkut esittävät hinnat niin, että niistä on valmiiksi vähennetty se tuleva cashback.
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

Canon Europa N.V.:ltä tuli tänään mailillä tieto cashback hakemuksen perille tulosta ja linkki josta voi seurata kuinka käsittely etenee ettei tarvitse harhailla tietämättömyydessä.
...kuvia lisätään myöhemmin...
http://kohan.1g.fi/
vigorous

Viesti Kirjoittaja vigorous »

kohan kirjoitti:Canon Europa N.V.:ltä tuli tänään mailillä tieto cashback hakemuksen perille tulosta ja linkki josta voi seurata kuinka käsittely etenee ettei tarvitse harhailla tietämättömyydessä.
Täysin sama viesti on tullut itsellenikin. Jotainhan siellä kolmen kuukauden ajan sanottiin, että on käsittelyssä.

Edit: Eipä toimi enää tuokaan seuranta juttu.
We were unable to find a submission using the information you entered.
fotom

Viesti Kirjoittaja fotom »

Yksi syy noihin rahojen palautteluihin voi olla firmojen hankinnat. Nimittäin voisin kuvitella tilanteen jossa hankinnoista vastaava tilaa firman piikkiin kalustoa jonka jälkeen tilittää palautusrahat verottomasti omalle tililleen. Täysin laillista tämä ei ole, mutta käsittääkseni mahdollista. Oppilaitokset lienevät myös samassa sarjassa.
-Mallu-

Viesti Kirjoittaja -Mallu- »

Minä kanssa odottelen hiilenä cb-kuulumisia, 3 kk sitten laitoin, tuli takaisin, muka puutteelliset pankkitiedot. No, korjattuna laitoin takaisin ja viikkokausien odottelu. Ei kuulu mitään, laitoin mailia kamppistukeen, ei kuulemma löydy tietoja mistään, käskivät laittamaan kopion kuitista ja viivakoodin paketista. Miten te taukit luulee että kehitän uuden viivakoodin, häh.:/
Elämä on kova laji.
emerik

Viesti Kirjoittaja emerik »

-Mallu- kirjoitti:Minä kanssa odottelen hiilenä cb-kuulumisia, 3 kk sitten laitoin, tuli takaisin, muka puutteelliset pankkitiedot. No, korjattuna laitoin takaisin ja viikkokausien odottelu. Ei kuulu mitään, laitoin mailia kamppistukeen, ei kuulemma löydy tietoja mistään, käskivät laittamaan kopion kuitista ja viivakoodin paketista. Miten te taukit luulee että kehitän uuden viivakoodin, häh.:/
:-D
Stomp

Viesti Kirjoittaja Stomp »

Jospa ne vaihtoi saamansa rahat dollareihin ja odottavat sen arvon nousua, ennen kuin maksavat takaisin. ...aahhhaahaa
Askelkin vielä niin liikut
nmrl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nmrl »

Kannattaa ottaa ihan rauhallisesti ja lukea ohjeet pari tai jopa kolmekki kertaa. Pankkitilin nro pitää olla se joku kansainvälinen mikä lienee? KUitenkin eri mihin me olemme tottuneet normaalikäytössä.
Ite ihmettelin tuota samaa joskus että mikä on kun rahoja ei kuulu 3 kk jälkeenkään.Sitten katselin tiliotteita niin ne rahat oli tullu tilille melkein heti.Viikko jotain lähettämisestä.
Nakkitarts

Viesti Kirjoittaja Nakkitarts »

Eipä ole tännekään rahoja tullut. 11.7 laitoin viivakoodit ja paperit postiin. 2 sähköpostiakin lähettänyt, mutta eipä ole vastausta näkynyt.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

En muista päivämääriä, mutta molemmat lähettämäni cashbackit Canon on maksanut.

Kuva
Vastaa Viestiin