Kotisivut omalla domain-nimellä

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
-kake-

Viesti Kirjoittaja -kake- »

adapteri kirjoitti: inetnum: 213.133.96.0 - 213.133.111.255
netname: HETZNER-RZ-NBG-NET
descr: Hetzner Online AG
descr: Datacenter Nuernberg
country: DE
Öö, onkos tää hyvä vai huono kokemus?

Vai onko saksalaisissa jotain vikaa? :)
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

Saksalaiset ovat EU:ssa, joten kuluttajansuoja toimii siihen suuntaan paremmin kuin esim EU:n itärajan taakse. Jos se nyt oikeasti on saksalainen paikka, niin uskoisin sen olevan kohtuullisen luotettava. Toisaalta jokuhan on voinut ostaa saksalaiselta firmalta palvelimen ja jakaa sitä täällä Suomessa "halvalla". En olisi lainkaan varma siitä, että häiriötapauksissa saa nopeasti suomenkielisen vastauksen kysymyksiinsä. Jos se on Saksassa, saattaapi firmassa olla vain yksi suomenkielentaitoinen vastailija.
-kake-

Viesti Kirjoittaja -kake- »

adapteri kirjoitti:Saksalaiset ovat EU:ssa, joten kuluttajansuoja toimii siihen suuntaan paremmin kuin esim EU:n itärajan taakse. Jos se nyt oikeasti on saksalainen paikka, niin uskoisin sen olevan kohtuullisen luotettava. Toisaalta jokuhan on voinut ostaa saksalaiselta firmalta palvelimen ja jakaa sitä täällä Suomessa "halvalla". En olisi lainkaan varma siitä, että häiriötapauksissa saa nopeasti suomenkielisen vastauksen kysymyksiinsä. Jos se on Saksassa, saattaapi firmassa olla vain yksi suomenkielentaitoinen vastailija.
Oli toi ainakin siellä viestintäviraston listalla.
mrl586

Viesti Kirjoittaja mrl586 »

bobotti kirjoitti:Ei sitten kellään palveluntarjoajalla ole kiinteää kaistatilaa sopuhintaan vuokrattavana? Se estäisi rajojen ylimenemisen.
Webolilla on osoitteessa http://www.webol.fi
Canon PowerShot A510 | Canon PowerShot A710 IS | Canon EOS 400D | Canon EOS 450D
Pentax K200D
botseri

Viesti Kirjoittaja botseri »

mulla on omat sekä yhdistyksen sivut zoner.fi :ssä
palvelu on loistavaa, vastauksen saa heti kun jotakin kysyy taikka tarvitsee ja toimivat heti eikä aikaile, hinta on ihan poikkusen kalliimpi kuin esim futuronilla jossa mulla aiemmin oli mutta palvelun laatu on myös huomattavasti parempaa, en vaihtais :)
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

botseri kirjoitti:mulla on omat sekä yhdistyksen sivut zoner.fi :ssä
palvelu on loistavaa, vastauksen saa heti kun jotakin kysyy taikka tarvitsee ja toimivat heti eikä aikaile, hinta on ihan poikkusen kalliimpi kuin esim futuronilla jossa mulla aiemmin oli mutta palvelun laatu on myös huomattavasti parempaa, en vaihtais :)
;-]

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Vastaa Viestiin