Jalustan säilytys
-
Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.eesau kirjoitti:Jälleen yksi asia jota en tiennyt.epertti kirjoitti:Tässä oli kait kyse säilytyksestä? Tottakai suoja pitää olla jos reissaa.
Vuodesta -80 olen Manfrottoa kuletellut ilman pussia.
Ja ilmeisesti säilyttänytkin väärin, ilman suojaa. Ilmankos on jo hieman haalistunut. Tosin en muista enää mikä oli tarkka sävy uutena.
Taitaa olla mustia ja tummanvihreä ne alunperin ;-)
-
Sen verran sopivan pituisen hiilikuitujalustan hommasin, että mahtuu juuri ja juuri poikittain matkalaukkuun. Pää tietenkin irti. Ympärillä t-paita, alushousut, ym...epertti kirjoitti:Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.eesau kirjoitti:Jälleen yksi asia jota en tiennyt.epertti kirjoitti:Tässä oli kait kyse säilytyksestä? Tottakai suoja pitää olla jos reissaa.
Ja ilmeisesti säilyttänytkin väärin, ilman suojaa. Ilmankos on jo hieman haalistunut. Tosin en muista enää mikä oli tarkka sävy uutena.
Normaalisti pää kiinni autossa (siis jalustan), tänään menomatkalla jalkatilassa takana, kun oli penkit alhaalla ja takaosa näyttelykuvia täynnä, tullessa tyhjässä tavaratilassa. Kantolaukkukin on, mutta siihen ei mahdu pään kanssa, joten antaa olla.
kapa
-
Olenkin pitänyt tuota hiilikuitua alunperinkin h***jen hommana.epertti kirjoitti:Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.eesau kirjoitti:Jälleen yksi asia jota en tiennyt.epertti kirjoitti:Tässä oli kait kyse säilytyksestä? Tottakai suoja pitää olla jos reissaa.
Miehet kantaa metallia.
-
Jaa, mää kun olen aina luullut että ne tykkää nahkasta ja metallista.eesau kirjoitti:Olenkin pitänyt tuota hiilikuitua alunperinkin h***jen hommana.epertti kirjoitti:Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.eesau kirjoitti: Jälleen yksi asia jota en tiennyt.
Miehet kantaa metallia.
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
-
- Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!
-
- Viesti:
-
Voi olla?epertti kirjoitti:Jaa, mää kun olen aina luullut että ne tykkää nahkasta ja metallista.eesau kirjoitti:Olenkin pitänyt tuota hiilikuitua alunperinkin h***jen hommana.epertti kirjoitti: Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.
Miehet kantaa metallia.
Pitäiskö sittenkin se hiilikuitu...
-
Tämä oli hyvä. Jälleen yksi seikka kamerakalustosta jota en ole tiennyt. Alan tuntea itseni hieman typeräksi (muut lienevät jo aiemmin havainneet) kun päivittäin tulee uusi asioita. Olen sentään vuosikymmeniä tätä puuhastellut.Hel_NiS kirjoitti:Lukot auki ja kiristysruuvit höllennettynä väsymisen estämiseksi. Pehmeä peti, jossa jalusta makaa, jottei vetovoima taivuta jalkoja lengoiksi.