Jalustan säilytys

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Juu, ainoa että Manflötköt kannattaa suojata hyvin, ne kun eivät oikein muoviosiltaan kestä käyttöä, eikä pakkasta. Ja noiden yhdistelmä on vielä pahempi.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
epertti

Viesti Kirjoittaja epertti »

eesau kirjoitti:
epertti kirjoitti:Tässä oli kait kyse säilytyksestä? Tottakai suoja pitää olla jos reissaa.
Jälleen yksi asia jota en tiennyt.
Vuodesta -80 olen Manfrottoa kuletellut ilman pussia.
Ja ilmeisesti säilyttänytkin väärin, ilman suojaa. Ilmankos on jo hieman haalistunut. Tosin en muista enää mikä oli tarkka sävy uutena.
Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.

Taitaa olla mustia ja tummanvihreä ne alunperin ;-)
kapama-7

Viesti Kirjoittaja kapama-7 »

epertti kirjoitti:
eesau kirjoitti:
epertti kirjoitti:Tässä oli kait kyse säilytyksestä? Tottakai suoja pitää olla jos reissaa.
Ja ilmeisesti säilyttänytkin väärin, ilman suojaa. Ilmankos on jo hieman haalistunut. Tosin en muista enää mikä oli tarkka sävy uutena.
Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.

Sen verran sopivan pituisen hiilikuitujalustan hommasin, että mahtuu juuri ja juuri poikittain matkalaukkuun. Pää tietenkin irti. Ympärillä t-paita, alushousut, ym...

Normaalisti pää kiinni autossa (siis jalustan), tänään menomatkalla jalkatilassa takana, kun oli penkit alhaalla ja takaosa näyttelykuvia täynnä, tullessa tyhjässä tavaratilassa. Kantolaukkukin on, mutta siihen ei mahdu pään kanssa, joten antaa olla.

kapa
eesau

Viesti Kirjoittaja eesau »

epertti kirjoitti:
eesau kirjoitti:

Olenkin pitänyt tuota hiilikuitua alunperinkin h***jen hommana.
Miehet kantaa metallia.
epertti

eesau kirjoitti:
epertti kirjoitti:
eesau kirjoitti: Jälleen yksi asia jota en tiennyt.

Miehet kantaa metallia.
Jaa, mää kun olen aina luullut että ne tykkää nahkasta ja metallista.
määvaan
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Viesti Kirjoittaja määvaan »

No kun olen ostellut itselle ja muille noita Triopon jalustoja, niin säilytyspussi on tullut aina jalustatoimitusten mukana.

Kuva
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
epertti

Triopot on ihan kivoja kun niissä tulee toi ho...mopussukka mukana ;-)
määvaan
Paikkakunta: Tervakoski, $ydän-$awon pakolainen ja suvun paluumuuttaja Suomen teollisen vallankumouksen ytimeen!

Viesti Kirjoittaja määvaan »

epertti kirjoitti:Triopot on ihan kivoja kun niissä tulee toi ho...mopussukka mukana ;-)
No jos priimaa haluat, niin aina voi tilata Siruin.

Kuva
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
epertti

En tilaa sirua, kun on jo kitsoa ;-)
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Lukot auki ja kiristysruuvit höllennettynä väsymisen estämiseksi. Pehmeä peti, jossa jalusta makaa, jottei vetovoima taivuta jalkoja lengoiksi.
eesau

epertti kirjoitti:
eesau kirjoitti:
epertti kirjoitti: Kokeileppa joskus käydä ulkomailla lentäen hiilikuitujalustan kanssa ja laita se sellaisenaan matkatavaroihin.

Miehet kantaa metallia.
Jaa, mää kun olen aina luullut että ne tykkää nahkasta ja metallista.
Voi olla?
Pitäiskö sittenkin se hiilikuitu...
eesau

Hel_NiS kirjoitti:Lukot auki ja kiristysruuvit höllennettynä väsymisen estämiseksi. Pehmeä peti, jossa jalusta makaa, jottei vetovoima taivuta jalkoja lengoiksi.
Tämä oli hyvä. Jälleen yksi seikka kamerakalustosta jota en ole tiennyt. Alan tuntea itseni hieman typeräksi (muut lienevät jo aiemmin havainneet) kun päivittäin tulee uusi asioita. Olen sentään vuosikymmeniä tätä puuhastellut.
Vastaa Viestiin