Huomenlahjakuville albumi/kirja

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Pulkka

Huomenlahjakuville albumi/kirja

Viesti Kirjoittaja Pulkka »

Pitäisi löytää huomenlahjakuville sopiva albumi tai vaihtoehtoisesti kirja-aihio. Morsiammella on mielessä laadukas, moderni ja mielellään nahkakantinen tuote. Itse en pienen etsiskelyn jälkeen löytänyt mitään sopivaa. Osa oli joko aivan liian kalliita tai sitten halvan oloisia. Kyseeseen tulee hyvin esim. joku blurbin tapainen kirja, mutta blurbiltakaan ei ilmeisesti saa kirjaa nahkaisilla kansilla.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
olli R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja olli R »

Onko www.kuvatkirjaksi.fi liian kallis?

Kun huomenlahjakuvauksen oikea hinta olisi jotain 400 euroa, niin 40 euron kuvakirja on sitten liian kallis?
Aali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aali »

Itse olen tilannut silloin tällöin www.fotobuch.de -kaupasta, laadukkaita kirjoja ja nahkakannetkin löytyy (ainakin professional-versiosta jota olen tilaillut). Vaatii tosin auttavaa saksankielentaitoa.
taikalyhty

Viesti Kirjoittaja taikalyhty »

Eikö avattava nahkainen valokuvakehys olisi sopivin? En tosin tiedä mistä niitäkään nykyään saa, mutta itse olisin tarjoamassa suoraan sellaista vaihtoehtoa, koska huomenlahjakuvauksista riittänee pari nättiä kuvaa.

Kuvauksen hintaan en puutu, koska sen määrää tarjonta ja kysyntä.
Pulkka

No lähinnä vastaan tuli 400-600€ albumeita ja ne on jo aikalailla liian kalliita. Joku 40€ sinne tänne on sitten aivan sama.
harrin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja harrin »

Kuinka paljon niitä kuvia on? Kuvakirjoissa on minimisivumäärä, yleensä kai muutama kymmennen sivua... Itse on huomenlahjakuvauksissa yleensä tee kuin 5-10 kuvaa, toki tuollainen isompi projekti olisi hauska toteuttaa jos vain maksaja löytyisi.
Pulkka

Kuvausta ei ole vielä tehty, mutta kuvia tulee n.15-20kpl.
Vastaa Viestiin