http://www.canvastaulu.com/
-
http://www.canvastaulu.com/
Kyselisin muiden kokemukset canvastauluista yleensä ja kyseisen yrityksen tuotteista.
Itselläni on olle kaksi vuotta nuori canvastaulu, jonka tilasin otsikossa mainitulta toimittajalta. Taulu on pääasiassa valkoinen, vain muutama musta viiva lisänään, eikä muita värejä. Tai ei pitäisi olla muita värejä. Nyt musta on kuitenkin muuttunut ruskeaksi! Muutos on tapahtunut todella nopeasti, tai ei sitä aiemmin ainakaan ole kukaan huomannut. Taulu on käytävän seinällä, missä ei ole ikkunoita, eikä sinne pääse suora auringonvalo laisinkaan.
Itse olin sellaisessa käsityksessä, että näissä canvastauluissa kuvat säilyvät komeina todella pitkät ajat, tyyliin Isältä Pojalle. Olenkohan ollut väärässä ymmärryksessä, vai onko vain kyseisen yrityksen, tai yksittäisen taulun ongelma kyseessä?
Itselläni on olle kaksi vuotta nuori canvastaulu, jonka tilasin otsikossa mainitulta toimittajalta. Taulu on pääasiassa valkoinen, vain muutama musta viiva lisänään, eikä muita värejä. Tai ei pitäisi olla muita värejä. Nyt musta on kuitenkin muuttunut ruskeaksi! Muutos on tapahtunut todella nopeasti, tai ei sitä aiemmin ainakaan ole kukaan huomannut. Taulu on käytävän seinällä, missä ei ole ikkunoita, eikä sinne pääse suora auringonvalo laisinkaan.
Itse olin sellaisessa käsityksessä, että näissä canvastauluissa kuvat säilyvät komeina todella pitkät ajat, tyyliin Isältä Pojalle. Olenkohan ollut väärässä ymmärryksessä, vai onko vain kyseisen yrityksen, tai yksittäisen taulun ongelma kyseessä?
-
-
- Viesti:
-
Mitähän tuo väripasta on? En ole koskaan tuollaisesta kuullut. Musteruiskulla on käytettävä pigmenttimuste-kangas/paperi-yhdistelmää, joka on todettu yhdessä sopivaksi. Näistä löytyy testejä, joista Wilhelm lienee luotetuin. Monilla ns. kopiofirmoilla ei ole hajuakaan noista asioista ja käyttävät muita kuin pigmenttimusteita.
kapa
kapa
-
Itse suosittelisin pysymään firmassa, jos maalaavat käsin kuvat. Hommassahan menee ihan mielettömästi aikaa (varsinkin, jos kuvassa on jotain muutakin kuin pari viivaa) ja jos tulos näyttää samanlaiselta kuin kuva, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.kapama-7 kirjoitti:Vaihda firmaa. Taitavat maalata siveltimellä kuvasi, kun käyttävät värituubeja.Moska kirjoitti:Tarkastin sähköpostin ja "väripasta" osoittautui minun keksimäksi termiksi. Vastauksessa puhuttiin sanatarkasti "värituubista".
kapa
-
Tämän edellä kerrotun yhteydenoton jälkeen ei ko. yrityksestä olekaan sitten mitään kuulunut. Ei edes vastausta ok. kuittaukseeni.Moska kirjoitti:Laitoin ko. yritykseen sähköpostia aiheesta, tiedustellen onko ihan normaalia ja kuinka sitten. Sain todella nopeasti vastauksen, jossa kerrottiin ettei ole vastaavaan aiemmin törmätty ja ehdottivat joko voisivat toimittaa uuden tilalle. Epäilivät josko olisi ollut viallinen väripasta.
-