Autiotalot kuvattavaksi

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
l00mis^^

Autiotalot kuvattavaksi

Viesti Kirjoittaja l00mis^^ »

Elikkäs kertookapas jotain hyviä autiotaloja Turun suunnalla minne vois mennä vähän fotailemaan. Ite oon käyny siellä itä-harjun lähellä olevassa tehtaassa ja piispanristillä. Autiotalot on jotenkin kivoja kuvattavia. :D
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Moska

Viesti Kirjoittaja Moska »

Ihan asian sivusta muistutan, että käyttämätönkin kiinteistö on jonkun omaisuutta. En ole aivan satavarma saako toisen rakennukseen marssia sisälle, vaikka siellä ei ketään paikalla olisikaan. Kiinteistön omistajahan on varmaankin lukinnut kiinteistönsä lähtiessään, ja jotkut tihulaiset ovat vaan sinne murtautuneet, eli avoin ovi ei paljoa välttämättä auta.

Eli suositukseni on, että vierailkaa sellaisissa autoissa rakennuksissa, joissa teillä on oikeus käydä. Muutoin kannattaa valmistautua selittämään...

Tämä kommentti on niin kaukana otsikosta, ettei sitä kannata kenenkään kommentoida. Ajattelimpahan vaan varoittaa.
l00mis^^

Viesti Kirjoittaja l00mis^^ »

Juuu eihän mihinkään mitään rikkomaan mennä. Tietenkin lupa pitää kysyä, mutta tiedätkö jonkun paikan missä saisi kuvailla ihan rauhassa ilman mitään selittelyjä.
Amantynen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Amantynen »

Olen ollut aikeissa kysellä ihan samaa juuri. Itse olen käynyt kuvailemassa Aurajoen suussa olevassa vanhassa Wärtsilän telakalla sekä Pansiossa olevassa vanhassa hylätyssä kuntosalissa.

Kuvia Wärtsilän telkasta:
Wärtsilän telakka
Kimppakyytiläisten kisailua 010

Kuvia Pansion salista:
Pansion kuntosali

Lisäksi olen käynyt Linnan lähellä olevissa pienissä tehdas rakennuksissa joista mulla ei ole nyt kuvia.

Tässä vielä karttalinkit noihin paikkoihin:
Wärtsilä
Pansion vanhakuntosali
Hylätyt tehdas rakennukset

Tonne telakalle täytyy puikkelehtia aidan raosta tai alta, muihin pääsee helposti suoraan ovesta.
Larson

Viesti Kirjoittaja Larson »

Eilisellä fillarikierroksella huomasin tällaisen "talokompleksin"...
Whig

Re: Autiotalot kuvattavaksi

Viesti Kirjoittaja Whig »

l00mis^^ kirjoitti:Elikkäs kertookapas jotain hyviä autiotaloja Turun suunnalla minne vois mennä vähän fotailemaan. Ite oon käyny siellä itä-harjun lähellä olevassa tehtaassa ja piispanristillä. Autiotalot on jotenkin kivoja kuvattavia. :D
Koitahan tämän höpöhöpö harrastuksen hakua:
http://www.uer.ca/

Tai suoraan suomi:
http://www.uer.ca/locations/newlist.asp ... ry=Finland
Huuto.net <- Objektiiveja yms. Canoniin yms.
Flickr
Instagram
iiuu

Viesti Kirjoittaja iiuu »

Vastaa Viestiin