Valokuvaajien DVD-Dokkarit ?

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
Kuvis

Valokuvaajien DVD-Dokkarit ?

Viesti Kirjoittaja Kuvis »

Onkos joku hankkinut jostain itselleen valokuvaukseen liittyviä DVD-ohjelmia? Dokkareita, missä olisi myös itse valokuvat riittävästi näkysällä. Taitaakohan tälläset devari dokkarit olla kiven alla vai olenkohan katsellut vääristä paikoista? :)

Yköseltä tuli tässä jokin aika sitten Norjalaisen(muistaakseni) ukon luontokuvista dokkari. Miellyttävää katsottavaa kun ukko höpötti maahisista ja menninkäisistä ja otti upeita kuvia.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
rauer

Viesti Kirjoittaja rauer »

Yksi on tietenkin James Nachtweystä kertova War Photographer. Tuo on tainnut tulla televisiosta Suomessakin, DVD:llä löytynee R1-versiona ja jostakin syystä vain Sveitsissä R2-versiona (joku verkkokauppakin löytyi kerran).
kansimies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kansimies »

Helmut Newtonista kertova dokkari Frames From The Edge on aivan loistava. Eilen tuli tuo katottua ja mukavasti poikii insipiraatiota.
1500D ja helvetisti zoomii.
Jari-Matti

Viesti Kirjoittaja Jari-Matti »

Itse pidin BBC:n kuusiosaisesta Genius of Photography -sarjasta – jonkun aikaahan noita palasia tosin sai daunloudailla, mutta ainakaan toistaiseksi en ole löytänyt DVD:ltä…
veshut

Viesti Kirjoittaja veshut »

Tuolta löytyy muutamia mielenkiintoisia : http://shop.nationalgeographic.com/jump ... temID=1186
artur
Viesti:

Viesti Kirjoittaja artur »

Itse tykkään välillä katsoa "Masters of Wedding Photography 2" DVD kiekkoa.
Vastaa Viestiin