Digikuvien kehitys paikat
-
Digikuvien kehitys paikat
Eli siis olisi tarkoitus saada kehitettyä hautajaiskuvia koko suvulle ja nyt pitäisi tilata kuvia. Mitkä ovat hyviä paikkoja? Ainakin on sanottu että Fujilla on hyvä jälki, mutta onko muita ja kenties halvempia palveluja kuin Fuji? Mielellään kotimainen, kun ei viiti alkaa makselemaan luottokortilla.
Foveon X3
Flickri
Flickri
-
http://www.fotonetti.fi
jätä Parkkiin kuvat tilatessasi ja sukulaiset saa tilata itse.
jätä Parkkiin kuvat tilatessasi ja sukulaiset saa tilata itse.
-
- Viesti:
http://www.colormailer.fi
Tuolta olen silloin tällöin tilaillut, muistaakseni tuo parkkikin löytyy. Ja voi maksaa laskulla jos kortteja pelkää. Taisi olla TMn vertailussa kärkikastia.
Tuolta olen silloin tällöin tilaillut, muistaakseni tuo parkkikin löytyy. Ja voi maksaa laskulla jos kortteja pelkää. Taisi olla TMn vertailussa kärkikastia.
-
Luin tuon TM:än testin, ja se oli hieman hämmentävä, kun puoli vuotta sitten MB testasi samat paikat, ja tulokset olivat aika erilaiset. Fuji taisi olla kolmas ja Fotonetti ensimmäinen. Mutta taas TM:ssä Fuji/Zoomi oli parempi, mutta kuvat piti hakea Zoomista, josta se sai miinuksia. Voishan tuota Fotonettiä kokeilla, vaikuttaa ihan hyvälle paikalle.
Foveon X3
Flickri
Flickri
-
Tuossa TM:n jutussa ihmetyttää kuinka nuo ulkomaiset saatiin kärkeen jos vertaa sanallista arvostelua vaikkapa Fotonettiin.TTH1 kirjoitti:Luin tuon TM:än testin, ja se oli hieman hämmentävä, kun puoli vuotta sitten MB testasi samat paikat, ja tulokset olivat aika erilaiset. Fuji taisi olla kolmas ja Fotonetti ensimmäinen. Mutta taas TM:ssä Fuji/Zoomi oli parempi, mutta kuvat piti hakea Zoomista, josta se sai miinuksia. Voishan tuota Fotonettiä kokeilla, vaikuttaa ihan hyvälle paikalle.
Jos siis monilla esim. kuvien koon optimointi jo lähtökohtaisesti tuhoaa kuvien laadun.