Pystyttelen oma studiota asuinhuoneeseen. Kaikki alkaa olla koossa, mutta taustakartongin hankinnassa on ongelmana löytää myyjä. Tavara tarvitaan Turussa, mutta sen voisi hakea pk seudulta lauantainakin.
Kuulin, että rautakaupassa myydään remontiisuojakartonkia leveissä rullissa ja että sitä saa sattumalta valkoisenakin. En ole löytänyt.
Paperi- ja mainosalan firmoista voisi ehkä löytää, mutta missä niitä on?
Etsin vajaat 3 m leveätä rullatavaraa. Voisin jopa ostaa fotoliikkeestäkin, mutta kun ei vaikuta kuuluvan liikkeiden ohjelmaan.
Saksasta voisi tilata halvemmalla, mutta eivät lähetä näin hankalaa ja halpaa tavaraa.
Tietääkö kukaan auttaa?
Mistä saa taustakartonkia
-
Mistä saa taustakartonkia
K Salkola
-
-
- Viesti:
Ensimmäisessä viestissä vähän löytämiäni hintoja:
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... df53102606
Minä en ole löytänyt yhdestäkään rautakaupasta riittävän levää kartonkia. Kopio-Niini Turussa myy muistaakseni noin 120cm leveää tavaraa, mutta tuo on kuvaamiseen hieman liian kapeaa. Jos tarvitset rullan sitä, minulla on ylimääräisenä (taisi olla nelisen metriä). Muista painoalan yrityksistä en löytänyt rullatavaraa läheskään noissa mitoissa. Turun Kirjekuoritehtaalta moni neuvoi kysymään, mutta heiltä ei löytynyt kuin arkkeja (joskin suuria sellaisia, olisikohan ollut 1,5 metriä kanttiinsa).
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... df53102606
Minä en ole löytänyt yhdestäkään rautakaupasta riittävän levää kartonkia. Kopio-Niini Turussa myy muistaakseni noin 120cm leveää tavaraa, mutta tuo on kuvaamiseen hieman liian kapeaa. Jos tarvitset rullan sitä, minulla on ylimääräisenä (taisi olla nelisen metriä). Muista painoalan yrityksistä en löytänyt rullatavaraa läheskään noissa mitoissa. Turun Kirjekuoritehtaalta moni neuvoi kysymään, mutta heiltä ei löytynyt kuin arkkeja (joskin suuria sellaisia, olisikohan ollut 1,5 metriä kanttiinsa).
-Markus
Fotoni.org
Fotoni.org
-
Re: Mistä saa taustakartonkia
Kävisikös tuollainen Eurokankaasta saatava Loneta Top -niminen paksuhko kangas taustakartonista/kankaasta. Tuosta on jo muutamaan otteeseen täällä kirjoiteltu.
Kangas on 2,8 M leveää ja sitä löytyy Vantaan Petikon myymälän myyjän mukaan 150-180 eri sävyä koko mallistosta. (wau..)
Kankaassa on 50% puuvillaa ja 50% polyesteria, eli kestää hieman kovempaakin käyttöä, eikä rypisty kovin helposti.
Itse kävin ostamassa tuota 9 M mustana ja maksoi 13,30€/jm
Kangas on 2,8 M leveää ja sitä löytyy Vantaan Petikon myymälän myyjän mukaan 150-180 eri sävyä koko mallistosta. (wau..)
Kankaassa on 50% puuvillaa ja 50% polyesteria, eli kestää hieman kovempaakin käyttöä, eikä rypisty kovin helposti.
Itse kävin ostamassa tuota 9 M mustana ja maksoi 13,30€/jm