Missä huollattaa 70v Rolleicord?

Jollei löydy muuta lokeroa, niin tänne. Aiheen on kuitenkin jotenkin liityttävä kuvaukseen.
polkadots

Missä huollattaa 70v Rolleicord?

Viesti Kirjoittaja polkadots »

Ja halvalla? :)) Alimmainen linssi näyttää hyvin pirstaleiselta ja jotenki tuntuu että voi tulla kallis reissu tämän takia. :(
Hyvä asiakaspalvelija on oikealta luonnoltaan erakko, ihmisvihaaja.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jalakanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jalakanen »

Mustonen & Laine Helsingissä.
Tapiol2003

Viesti Kirjoittaja Tapiol2003 »

Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.

Eiköhän huollon todellinen hinta selviä kun otat yhteyttä Mustonen & Laine tai Tannerhuollot ja kerrot mitä kaikkea pitäisi huoltaa.
Less Is More
polkadots

Viesti Kirjoittaja polkadots »

Tapiol2003 kirjoitti:Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.

Eiköhän huollon todellinen hinta selviä kun otat yhteyttä Mustonen & Laine tai Tannerhuollot ja kerrot mitä kaikkea pitäisi huoltaa.
Siis kuinka paljon euroissa? Ja mistä minä tiedän mitä se tarvitsee? Kamera tupsahti vaihdon kautta käsiini, en tiedä mitään muuta kuin sen mitä Hedgecoen -77 painetussa kirjassa sattui nyt olemaan. Aika vähän siis. :D
Hyvä asiakaspalvelija on oikealta luonnoltaan erakko, ihmisvihaaja.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

polkadots kirjoitti:
Tapiol2003 kirjoitti:Minulla on vuoden 1937 Rolleicord ja sen laittoi Kauko Tanner kuntoon (oliko se nyt kolme vuotta sitten). Huolto ei tosiaankaan ollut halpa, mutta kone toimii ja etsimeen on vaihdettu alkuperäisvaraosana peili.

Siis kuinka paljon euroissa? Ja mistä minä tiedän mitä se tarvitsee? Kamera tupsahti vaihdon kautta käsiini, en tiedä mitään muuta kuin sen mitä Hedgecoen -77 painetussa kirjassa sattui nyt olemaan. Aika vähän siis. :D
Jos kuvausobektiivi vaikutta pirstaleiselta niin epäilen kuntoonlaiton rahallista mielekkyyttä.
Hinta-arvioita antavat tosiaan hinrta-arvoita antavat tahot, ja heillekin se on vain arvio. Täällä se olisi arvaus 50-500e:n väliltä joten soitto lähimpään kmaerahuoltoon voisi olla paras vaihtoehto. Lähimpään ei myöskään osaa antaa arvausta koska tieto nykyisestä olinpaikasta on vain arviona Helsinki.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
hsm

Viesti Kirjoittaja hsm »

Tanner ei todellakaan ole halpa, suosittelen tuota toista.
Vastaa Viestiin