Paras kameran myyntitapa uuden alta?
-
- Viesti:
Paras kameran myyntitapa uuden alta?
Kun on hankkimassa uutta kameraa, niin mikä on tehokkain ja paras tapa luopua vanhasta kamerasta samassa yhteydessä tai ainakin suunnilleen. Turha pitää monia kameroita. Asiaa harrastaneet tietävät.
"Karavaani kulkee - koirat haukkuvat!"
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Mun mielestä kannattaa myydä valokuvausfoorumeilla. Olen päässyt kaikesta haluamastani eroon ja eiköhän valokuvausfoorumeilla yleensäkin tavaran vaihtumisprosentti ole ollut aika lähellä sataa.
Toisaalta, jos myyjän kannalta ajattelee, täällä on hyvin hintatietoista, netin käytön osaavaa ja kansainvälistä kaupankäyntiä kannattavaa porukkaa, mikä voi tulla peräkylän pojalle yllätyksenä, kun täällä ei voi hinnoissa vedättää, kuten naapurin Leiffillä on hevoskaupoissa tapana.
Toisaalta, jos myyjän kannalta ajattelee, täällä on hyvin hintatietoista, netin käytön osaavaa ja kansainvälistä kaupankäyntiä kannattavaa porukkaa, mikä voi tulla peräkylän pojalle yllätyksenä, kun täällä ei voi hinnoissa vedättää, kuten naapurin Leiffillä on hevoskaupoissa tapana.
-
- Viesti:
-
Kyllähän digikameran myytävänä-palsta on mainio paikka löytää ostaja kamerakalustolle, mutta riskinsä on siinäkin. Kannattaa pitää mielessä, ettei keneenkään, edes vakituisiin ja aktiivisimpiin foorumin jäseniin ole luottamista. Tein äskettäin kaupan erään nimeltä mainitsemattoman(alkoi ad:lla, loppupääte oli -"teri",8 kirjainta) tyypin kanssa. Muuten homma meni hienosti, mutta ns. viilasi pahasti linssiin maksussa. Maksoi juutas kympin liikaa!
On suostunut sentään keskustelemaan asiasta. Ehkä pääsemme vielä sopuun.
-
- Viesti:
Pöh!kunijo-1 kirjoitti:Kyllähän digikameran myytävänä-palsta on mainio paikka löytää ostaja kamerakalustolle, mutta riskinsä on siinäkin. Kannattaa pitää mielessä, ettei keneenkään, edes vakituisiin ja aktiivisimpiin foorumin jäseniin ole luottamista. Tein äskettäin kaupan erään nimeltä mainitsemattoman(alkoi ad:lla, loppupääte oli -"teri",8 kirjainta) tyypin kanssa. Muuten homma meni hienosti, mutta ns. viilasi pahasti linssiin maksussa. Maksoi juutas kympin liikaa!
Minä tein hävyttömän halvan tarjouksen, vaikka olin valmistautunut maksamaan enemmän. Pakkohan sitä oli tehdä kompromissi sen välillä, mitä olin valmis maksamaan ja mitä tarjosin. Minä nyt tietysti muutenkin puhun itsekseni, joten ei sitä aina voi muistaa, kenen kanssa tinkaa hinnasta...
-
Sietäis tollasesta käytöksestä jo bannit antaa. =)kunijo-1 kirjoitti:Kyllähän digikameran myytävänä-palsta on mainio paikka löytää ostaja kamerakalustolle, mutta riskinsä on siinäkin. Kannattaa pitää mielessä, ettei keneenkään, edes vakituisiin ja aktiivisimpiin foorumin jäseniin ole luottamista. Tein äskettäin kaupan erään nimeltä mainitsemattoman(alkoi ad:lla, loppupääte oli -"teri",8 kirjainta) tyypin kanssa. Muuten homma meni hienosti, mutta ns. viilasi pahasti linssiin maksussa. Maksoi juutas kympin liikaa!
-Aikainen lintu saattaa löytää madon, mutta puoleen päivään sikeitä vedellyt mato ei olisi tullut lainkaan syödyksi-