Otsikon firmassa kuvia tilatessa kannattaa klikata "kuvanparannus" pois päältä jos teettää isompia kuvia. Se huonontaa kuvien tarkkuutta.
Ihan vaan tiedoksi muille..
Fotoyks ja "kuvanparannus"
-
- Viesti:
Fotoyks ja "kuvanparannus"
¤¤¤ netikka.net/janis ¤¤¤
-
- Viesti:
Jos itse käsittelee kalibroidulla näytöllä kuvan haluamakseen, kannattaa tuo automaattinen kuvanparannus ehdottomasti rastittaa pois oli firma mikä hyvänsä. Moni firma on jäänyt minulta kokeilematta nimenomaan sen vuoksi, ettei ole mahdollisuutta valita - joku firma ei edes kysyttäessä osannut vastata, mikä käytäntö heillä on missäkin valokuvatuotteessa.
Olen teettänyt nyt parin vuoden ajan kuvani Fotoykkösessä ja aina ilman automaattikorjailua. Aina olen ollut tyytyväinen kuvien hinta-laatu -suhteeseen. Voi teettää myös ei-standardikokoja ilman ylimääräisiä valkoisia reunoja. Pidän myös siitä, että Fotoykkösen nettisivuilla näkee, milloin tilattu kuva on noudettavissa, eikä pikatoimituskaan ole kuin muutaman euron koko tilauksesta.
Luultavasti automaattinen kuvanparannus on alunperin tarkoitettu niille, jotka reissun jälkeen vievät pokkarinsa suoraan liikkeeseen teettääkseen kymppikuvia. Silloin automaattikuvanparannus yrittää pelastaa yli- ja alivalottuneet kuvat.
Olen teettänyt nyt parin vuoden ajan kuvani Fotoykkösessä ja aina ilman automaattikorjailua. Aina olen ollut tyytyväinen kuvien hinta-laatu -suhteeseen. Voi teettää myös ei-standardikokoja ilman ylimääräisiä valkoisia reunoja. Pidän myös siitä, että Fotoykkösen nettisivuilla näkee, milloin tilattu kuva on noudettavissa, eikä pikatoimituskaan ole kuin muutaman euron koko tilauksesta.
Luultavasti automaattinen kuvanparannus on alunperin tarkoitettu niille, jotka reissun jälkeen vievät pokkarinsa suoraan liikkeeseen teettääkseen kymppikuvia. Silloin automaattikuvanparannus yrittää pelastaa yli- ja alivalottuneet kuvat.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen