11 päivää viimeisimmästä merkinnästä värinhallinnasta.
Laskinko oikein? Joko foorumilaisten värinhallinta-asiat ovat hyvässä mallissa tai kiinnostus siihen yllättävän vähäistä.
Pieni huomio
-
- Viesti:
-
Ei, yhä tapellaan jonkinlaisen väristabiilin työpisteen saamiseksi Tulostimesta tulee jo ulos samanlaista kun näytöllä ja näytöllä näkyvä väritargetti näyttäisi suht samalta kun kädessä oleva, muualta tilatut kuvat näyttää vielä miltä sattuu, niihin pitäisi saada joku systeemi.
Ihmisten tuntoja kun olen luodannut, niin moni kyllä tuntuu luovuttaneen ja vähät välitäää erilaisista värihallinnoista. Nyt on enemmän tapetilla reunapiirrot, ei värillä niin väliä.
Ihmisten tuntoja kun olen luodannut, niin moni kyllä tuntuu luovuttaneen ja vähät välitäää erilaisista värihallinnoista. Nyt on enemmän tapetilla reunapiirrot, ei värillä niin väliä.
“Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?”
-
- Viesti:
Re: Pieni huomio
Alkaa kaikki tärkeimmät kysymykset olla kirjoitettu forumin postauksiin. Porukka varmaan ahmii tietoa lukemalla niitä. Tosin vastaukset on välillä mitä sattuu. Heh.eesau kirjoitti:Joko foorumilaisten värinhallinta-asiat ovat hyvässä mallissa .. ?
-
Re: Pieni huomio
Niinpä.. täällä oli jokunen vuosi sitten todellinen "Värinhallinnan kultarynnäkkö", kaikilla tuntui olevan oleellisia kysymyksiä ja taas kysymyksiä. Hyvät vastaukset oli muutamien verbaalisuuden varassa.Loadus kirjoitti:Alkaa kaikki tärkeimmät kysymykset olla kirjoitettu forumin postauksiin. Porukka varmaan ahmii tietoa lukemalla niitä. Tosin vastaukset on välillä mitä sattuu. Heh.eesau kirjoitti:Joko foorumilaisten värinhallinta-asiat ovat hyvässä mallissa .. ?
Itse sain tuosta irti paljonkin, kuten: lineaarinen työnkulku.
Joku mainitsi hyvälumisen talven.. tuosta lineaarisesta työnkulusta on ollut suurta iloa ja hyötyä ruututyöskenneltäessä lumen valo- ja varjoleikeissä. Eri asia onkin sitten miten saan nuo hienot detaljit siirrettyä paperikuviin..