Ajattelin ostaa täräyttää kunnollisen näytönkalibrointivehkeen. Lainatulla Spyderilla olen vetänyt tämän nykyisen näytön jotenkuten kohdalleen, mutta jotenkin en ole vehkeeseen ihastunut.
Onko kenelläkään kokemuksia noista Gretagmacbethin tuotteista? Mitä ne mahtavat olla kauppanimeltään ja mistä niitä kannattaisi Suomessa kysellä. Google vie KTA:n sivuille, mutta sieltä en moista vekotinta kuitenkaan löydä.
Gretagmacbethia?
-
Gretagmacbethia?
"Kuva on pilalla viimeistään kun se painetaan lehteen"
-
-
- Viesti:
Re: Gretagmacbethia?
Kyllä se sieltä löytyy...soittamalla löytyy vielä helpommin.aisala kirjoitti:Ajattelin ostaa täräyttää kunnollisen näytönkalibrointivehkeen. Lainatulla Spyderilla olen vetänyt tämän nykyisen näytön jotenkuten kohdalleen, mutta jotenkin en ole vehkeeseen ihastunut.
Onko kenelläkään kokemuksia noista Gretagmacbethin tuotteista? Mitä ne mahtavat olla kauppanimeltään ja mistä niitä kannattaisi Suomessa kysellä. Google vie KTA:n sivuille, mutta sieltä en moista vekotinta kuitenkaan löydä.
Itse tilasin Eye-One 2:n ja tyytyväinen olen, ihan vain perusmalli näytön kalibrointiin, lisähärpäkkeitä sais rahalla lisää.