Olympus nillittää pikkuasioista...
Lähetetty: Helmi 01, 2018 19 : 24
Kerrotaanpa tänne vaihteeksi sellainen hetkellistä mielipahaa aiheuttanut juttu.
Olympuksella on näet ollut tässä vuodenvaiheen molemminpuolin Winter Bonus kampanja eli tutumpaan tyyliin cashback myynninedistämiskampanja. Ks. https://bonus.olympus.eu/customer-apply-for-promotion/
Tähän liittyen menin ostamaan Superkuvasta kampanjatuotteen (M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro), josta luvattiin 75 euron bonuspalautus. Kaupan tein viimeisenä mahdollisena Olympus Winter Bonus kampanjapäivänä ilta-aikaan ja oletin saavani Olympukselta rahallisen palautuksen ongelmitta. Luulin väärin...
Superkuva oli näet päivännyt 15.1.2018 ostamani laitteen ostokuitin sille seuraavalle päivälle (eli 16.1.2018).
Ks. https://astrokuva.galleria.fi/kuvat/Kuv ... t_edit.jpg
Sain tuon kuitin päivämäärätiedon käsiini, kun avasin Superkuvasta saamani postipaketin ja ryhdyin väsäämään bonushakemusta. "No big deal" ajattelin ja laitoin menemään hakemukseni tuolla ostokuittitiedolla ja sen mukaan tulevalla lisäkuvalla tilausvahvistuksestani, josta näkyi todellinen ostohetki.
Ks. https://astrokuva.galleria.fi/kuvat/Kuv ... t_edit.jpg
Tänään sain sitten Olympukselta tällaisen hylkäysviestin:
"Tuote: M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro
Hyvä Mr. Timo Inkinen,
Kiitos, että lähetit hakemuksesi OLYMPUS- kesätarjous liittyen.
Kun tarkastimme hakemuksesi, huomasimme, että kelvollinen ostotosite/kuitti puuttuu.
Tämä on keskeinen vaatimus hakemuksen hyväksymiselle, joten se on toimitettava meille uudelleen.
Voit ladata ostotositteen/kuitin napsauttamalla tästä ja syöttämällä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi, jotka lähetimme sinulle aiemmin.
Huomaa: sinun on annettava nämä tiedot ennen kampanjatietojen viimeistä lähetyspäivää – 28.02.2018.
Mikä on kelvollinen ostotosite/kuitti?
Kelvollisesta ostotositteesta/kuitista on selvästi käytävä ilmi jälleenmyyjän nimi, ostetun tuotteen hinta, ostamasi tuotteen nimi ja ostopäivämäärä.
Huomaa, etteivät verkossa olevat tai sähköpostitse toimitetut tilausvahvistukset ja lähetyslistat ole kelvollisia ostotositteita tässä kampanjassa.
Parhain terveisin,
Olympus-tiimisi
Napsauta tästä, jos haluat lukea tämän kampanjan ehdot.
Huomaa, että tämä viesti on lähetetty osoitteesta, johon ei voi lähettää vastausviestiä. Älä vastaa suoraan tähän viestiin. "
Ei siis mennyt perille ensi yrittämällä, vaikka luulisi tuollaisista kuvista näkyy ihan hyvin tuotteen jälleenmyyjä ja ostopäivätiedot (lähetin tuonne webbi-sensuroimattomat kuvat). Olympuksella joku pikkusieluinen pulun n******ja asiakaspalvelussa oli käsitellyt bonushakemukseni ja todennut sen ilmeisen väärin perustein tehdyksi väärennysyritykseksi. Lähettämäsi kuittikasa ei millään sovi heidän sisäiseen palikkaleikkiinsä oikeaan lokeroon. Ts. asiakaspalvelijan motto lienee tuolla: "Jos haluat rahaa täältä takaisin, niin teepä hakemuksesi prikulleen oikeassa formaatissa!"
No, ratkaisuna oli tietysti soittaa Superkuvaan ja pyytää sieltä uusi ostokuitti oikealla ostopäivällä samasta macro-objektiivista. Puhelimessa ystävällinen Superkuvan asiakaspalvelija otti kuittiasiani heti hoitaakseen ja kymmenessä minuutissa minulla oli sähköpostissani uusi ostokuitti, jossa tilauspäivä oli Olympukselle kelpaavassa oikeassa muodossa (15.1.2018).
Ks. https://astrokuva.galleria.fi/kuvat/Kuv ... kuitti.jpg
Arvatkaapa kummassa paikassa osataan hyvän asiakaspalvelun syvin olemus?
Että tällaista tällä kertaa... (=menenpä tämän jälkeen lisäämään uusimman ostokuitin tuonne pikkuruiseen 75 euron bonus-hakemukseeni, vaikka mieleni tekisikin ajatella että "Pitäkää tunkkinne prkl...") Tulipa tästä saman tien "ryppy rakkauteen" uuden Olympus järjestelmän kanssa. Grrrr! :-D
Olympuksella on näet ollut tässä vuodenvaiheen molemminpuolin Winter Bonus kampanja eli tutumpaan tyyliin cashback myynninedistämiskampanja. Ks. https://bonus.olympus.eu/customer-apply-for-promotion/
Tähän liittyen menin ostamaan Superkuvasta kampanjatuotteen (M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro), josta luvattiin 75 euron bonuspalautus. Kaupan tein viimeisenä mahdollisena Olympus Winter Bonus kampanjapäivänä ilta-aikaan ja oletin saavani Olympukselta rahallisen palautuksen ongelmitta. Luulin väärin...
Superkuva oli näet päivännyt 15.1.2018 ostamani laitteen ostokuitin sille seuraavalle päivälle (eli 16.1.2018).
Ks. https://astrokuva.galleria.fi/kuvat/Kuv ... t_edit.jpg
Sain tuon kuitin päivämäärätiedon käsiini, kun avasin Superkuvasta saamani postipaketin ja ryhdyin väsäämään bonushakemusta. "No big deal" ajattelin ja laitoin menemään hakemukseni tuolla ostokuittitiedolla ja sen mukaan tulevalla lisäkuvalla tilausvahvistuksestani, josta näkyi todellinen ostohetki.
Ks. https://astrokuva.galleria.fi/kuvat/Kuv ... t_edit.jpg
Tänään sain sitten Olympukselta tällaisen hylkäysviestin:
"Tuote: M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro
Hyvä Mr. Timo Inkinen,
Kiitos, että lähetit hakemuksesi OLYMPUS- kesätarjous liittyen.
Kun tarkastimme hakemuksesi, huomasimme, että kelvollinen ostotosite/kuitti puuttuu.
Tämä on keskeinen vaatimus hakemuksen hyväksymiselle, joten se on toimitettava meille uudelleen.
Voit ladata ostotositteen/kuitin napsauttamalla tästä ja syöttämällä käyttäjätunnuksesi ja salasanasi, jotka lähetimme sinulle aiemmin.
Huomaa: sinun on annettava nämä tiedot ennen kampanjatietojen viimeistä lähetyspäivää – 28.02.2018.
Mikä on kelvollinen ostotosite/kuitti?
Kelvollisesta ostotositteesta/kuitista on selvästi käytävä ilmi jälleenmyyjän nimi, ostetun tuotteen hinta, ostamasi tuotteen nimi ja ostopäivämäärä.
Huomaa, etteivät verkossa olevat tai sähköpostitse toimitetut tilausvahvistukset ja lähetyslistat ole kelvollisia ostotositteita tässä kampanjassa.
Parhain terveisin,
Olympus-tiimisi
Napsauta tästä, jos haluat lukea tämän kampanjan ehdot.
Huomaa, että tämä viesti on lähetetty osoitteesta, johon ei voi lähettää vastausviestiä. Älä vastaa suoraan tähän viestiin. "
Ei siis mennyt perille ensi yrittämällä, vaikka luulisi tuollaisista kuvista näkyy ihan hyvin tuotteen jälleenmyyjä ja ostopäivätiedot (lähetin tuonne webbi-sensuroimattomat kuvat). Olympuksella joku pikkusieluinen pulun n******ja asiakaspalvelussa oli käsitellyt bonushakemukseni ja todennut sen ilmeisen väärin perustein tehdyksi väärennysyritykseksi. Lähettämäsi kuittikasa ei millään sovi heidän sisäiseen palikkaleikkiinsä oikeaan lokeroon. Ts. asiakaspalvelijan motto lienee tuolla: "Jos haluat rahaa täältä takaisin, niin teepä hakemuksesi prikulleen oikeassa formaatissa!"
No, ratkaisuna oli tietysti soittaa Superkuvaan ja pyytää sieltä uusi ostokuitti oikealla ostopäivällä samasta macro-objektiivista. Puhelimessa ystävällinen Superkuvan asiakaspalvelija otti kuittiasiani heti hoitaakseen ja kymmenessä minuutissa minulla oli sähköpostissani uusi ostokuitti, jossa tilauspäivä oli Olympukselle kelpaavassa oikeassa muodossa (15.1.2018).
Ks. https://astrokuva.galleria.fi/kuvat/Kuv ... kuitti.jpg
Arvatkaapa kummassa paikassa osataan hyvän asiakaspalvelun syvin olemus?
Että tällaista tällä kertaa... (=menenpä tämän jälkeen lisäämään uusimman ostokuitin tuonne pikkuruiseen 75 euron bonus-hakemukseeni, vaikka mieleni tekisikin ajatella että "Pitäkää tunkkinne prkl...") Tulipa tästä saman tien "ryppy rakkauteen" uuden Olympus järjestelmän kanssa. Grrrr! :-D