Kun projekti 365 alkaa tuntua projekti 303:lta

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
eskolius
Viesti:

Kun projekti 365 alkaa tuntua projekti 303:lta

Viesti Kirjoittaja eskolius »

Kun tähän aikaan illasta lopettelee edellisen päivän työt ja sitten taas aamuhämärissä autokyydillä seuraaviin töihin, tuntuu vuoden mittainen projekti aivan ylisuurelta kakulta. Kakkoslaatukin kelpaisi hyvin, mutta kolmena viimeisenä päivänä on tullut otettua kaksi kuvaa auton ikkunasta ja kolmas hotelliparvekkeelta illan jo pimettyä.

Hiottaa ja sylettää. Löytyykö vertaiskärsijöitä, joilta saisi kaveritukea?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Mulla on menossa sama juttu, oli myös vuosina 2010 ja 2012.
Välillä tihkaisee, mutta tälle vuodelle oon muuttanut sääntöjä vähän väljemmiksi.

2010 otin joka päivä uuden kuvan C 20D & EF 35/2 yhdistelmällä.
2012 kuvausväline vapaa, mutta oli pakko olla sinä päivänä otettu, lipsui aika usein kännykkäkuvaan.
Tänä vuonna lisätään joka päivä kuva, arkistojakin voi kaivaa ja kalusto vapaa.

Tämä homma on kuitenkin aika mielenkiintoista pähkäilyä, harrastus pysyy jollainlailla hengissä työkuvaamisen ohella. Mitään paineita siitä en ota, mutta pyrin ottamaan kuitenkin vaihtelevia kuvia.

Aikomus on jatkaa ensivuonnakin.
eskolius
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eskolius »

Mulle riittää, että uusi kuva on otettu "lähipäivinä". Työnkin puitteissa tulee otettua kuvia, mutta juuri tällä viikolla sellaisia joita ei voi blogissa käyttää.

Kyllähän tämä kaikkiaan on tuonut uuden ulottuvuuden ja aktiivisuutta kuvaamiseen, mutta välillä tosiaan meinaa mennä ähkimiseksi.
mjuhani

Viesti Kirjoittaja mjuhani »

Hauskaahan sen olla pitää, sillä asenteella kuva per päivä ei ole paha juttu. Jos menee siihen, että pakko nyt ottaa joku räpsy, kannattaa heittää pyyhe kehään - tai ottaa siitä kuva ja laittaa se kehiin...
Vastaa Viestiin