Vaikka itse en ole koskaan kuvannut kuvatoimistoille, niin tulevaisuus taitaa olla tämä koska tämä ei näytä toimivan.
Tietysti joku Magnum on toinen asia, mutta on silläkin ollut mustat hetkensä. Ja varmaan kohta Google tai Twitter sen ostaa...
P.S. Plugille kuvanneet, kai huomasitte n. kuukausi sitten jätetyn viestin, jossa asiakas haluaisi ostaa kuvia.
Kuvatoimistojen tulevaisuus
-
- Viesti:
Kuvatoimistojen tulevaisuus
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
-
- Viesti:
Joo, tuo kiinnitti munkin huomion. Tietysti jos (oikeesti) kaveri on hävinnyt muutaman sata tonttua, niin parin satasen perään huutelu voi tuntua pikkumaiselta. Toisaalta taas nuokin kuvat olisivat voineet olla jossain toisessa toimistossa rahaa keräämässä.OskuK kirjoitti:"– Tavallaan se on ymmärrettävää, mutta toisaalta muutaman satasen perään itkeminen tuntuu kohtuuttomalta."
Niinpä; pyramidihuijauksen kuninkaat löytävät aina syylliset huijatuista ;-)
Innovoija (innovator) – 2–3% väestöstä: uskalias, koulutettu, omaa useita informaation lähteitä;
---
blogi
---
blogi
-
Jos mä kerään, vaikka kaikilta dcn:läistiltä kympin jokaiselta, en toimita vastiketta ja tuhlaan rahat, ja valitan päälle että miuruttajia! ...niin aika savolainen sankarihan mä olen! ;-)
En ole tuossa huijauksessa olut, mutta aika samat fiilikset jäi MR-kameran jäljiltä kun kamerat meni, rahaa ei tullut ja kameroita ei enää saanut takaisinkaan, ne kai myytiin konkurssikulujen peitoksi -siis muiden tavaraa! Ja ilmeisesti ihan laillisesti. Heh, opettihan se. ;-)
En ole tuossa huijauksessa olut, mutta aika samat fiilikset jäi MR-kameran jäljiltä kun kamerat meni, rahaa ei tullut ja kameroita ei enää saanut takaisinkaan, ne kai myytiin konkurssikulujen peitoksi -siis muiden tavaraa! Ja ilmeisesti ihan laillisesti. Heh, opettihan se. ;-)
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"