Lontoon musikaaleissa kuvaaminen?
-
Lontoon musikaaleissa kuvaaminen?
Ois tarkoituksena lähteä syyskuussa Lontooseen ja mennä siellä musikaaliin (Phantom of the Opera). Onkohan siellä kuvaaminen sallittua..? (ei salamalla varmaan ainakaan, mutta..). En löydä sen enempää kieltävää kuin myöntävääkään vastausta musikaalien sivuilta tai muualta. ANYONE?
-
-
-
-
- Viesti:
OT, mutta mites tämä ilmenee? Itse olen saanut kuvata rauhassa muistaakseni aina kun olen tuolla jotain kuvannut, mikä ei ole paljon, mutta kuitenkin.Guzmo kirjoitti:Lontoossa suhtaudutaan niin jyrkästi julkisellakin paikalla kuvaamiseen...
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
-
Esim. tämä ja lukemattomat muut blogikirjoitukset aiheestaRockford kirjoitti: OT, mutta mites tämä ilmenee? Itse olen saanut kuvata rauhassa muistaakseni aina kun olen tuolla jotain kuvannut, mikä ei ole paljon, mutta kuitenkin.
http://www.petapixel.com/2011/07/20/six ... in-london/
-
- Viesti:
Hyvä video oli, kiitos vain linkistä. En yhtään ihmettele, että vartijat on kieltämässä kaiken, mutta poliisin kanssahan homma tuntui sujuvan hyvässä yhteisymmärryksessä kuitenkin.Guzmo kirjoitti:Esim. tämä ja lukemattomat muut blogikirjoitukset aiheesta
http://www.petapixel.com/2011/07/20/six ... in-london/
Birhminghamissa ostarin sisätiloissa ei vartijat tykänneet kuvaamisesta, muuten ei ole kyllä minua tavallisena turistinäppäilijänä kukaan UK:ssa kieltämään, vaikka siellä 3,5kk kuvailin pari vuotta sitten.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB