Lontoon musikaaleissa kuvaaminen?

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Vastaa Viestiin
hietsu79

Lontoon musikaaleissa kuvaaminen?

Viesti Kirjoittaja hietsu79 »

Ois tarkoituksena lähteä syyskuussa Lontooseen ja mennä siellä musikaaliin (Phantom of the Opera). Onkohan siellä kuvaaminen sallittua..? (ei salamalla varmaan ainakaan, mutta..). En löydä sen enempää kieltävää kuin myöntävääkään vastausta musikaalien sivuilta tai muualta. ANYONE?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Guzmo

Viesti Kirjoittaja Guzmo »

Lontoossa suhtaudutaan niin jyrkästi julkisellakin paikalla kuvaamiseen, että olisin yllättynyt jos musikaalissa saisi kuvata. Mutta lupa-asiat kannattaa aina kysyä suoraan kuvauspaikasta eli tässä tapauksessa teatterista, ei toisen maan kamerafoorumilta.
_Lars_

Viesti Kirjoittaja _Lars_ »

Ei ole saanut kuvata yhdessäkään jossa olen käynyt. Joskus olen joutunut jättämään kamerakamat johonkin takahuonejemmaan kun niitä ei ole voinut viedä saliin ollenkaan. Sama juttu joillain klubikeikoilla.
Miihkali

Viesti Kirjoittaja Miihkali »

ei ainakaan Priscillassa saanut kuvata.
hietsu79

Viesti Kirjoittaja hietsu79 »

Kiitos vastauksista! Taidanpa jättää suosiolla kameran hotellihuoneeseen.
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Guzmo kirjoitti:Lontoossa suhtaudutaan niin jyrkästi julkisellakin paikalla kuvaamiseen...
OT, mutta mites tämä ilmenee? Itse olen saanut kuvata rauhassa muistaakseni aina kun olen tuolla jotain kuvannut, mikä ei ole paljon, mutta kuitenkin.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
ridge

Viesti Kirjoittaja ridge »

hietsu79 kirjoitti:Kiitos vastauksista! Taidanpa jättää suosiolla kameran hotellihuoneeseen.
Kyseinen esitys on sen verran mahtava, että keskittyisin ihan vaan siihen.
Guzmo

Viesti Kirjoittaja Guzmo »

Rockford kirjoitti: OT, mutta mites tämä ilmenee? Itse olen saanut kuvata rauhassa muistaakseni aina kun olen tuolla jotain kuvannut, mikä ei ole paljon, mutta kuitenkin.
Esim. tämä ja lukemattomat muut blogikirjoitukset aiheesta

http://www.petapixel.com/2011/07/20/six ... in-london/
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Guzmo kirjoitti:Esim. tämä ja lukemattomat muut blogikirjoitukset aiheesta

http://www.petapixel.com/2011/07/20/six ... in-london/
Hyvä video oli, kiitos vain linkistä. En yhtään ihmettele, että vartijat on kieltämässä kaiken, mutta poliisin kanssahan homma tuntui sujuvan hyvässä yhteisymmärryksessä kuitenkin.

Birhminghamissa ostarin sisätiloissa ei vartijat tykänneet kuvaamisesta, muuten ei ole kyllä minua tavallisena turistinäppäilijänä kukaan UK:ssa kieltämään, vaikka siellä 3,5kk kuvailin pari vuotta sitten.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Tijujo

Viesti Kirjoittaja Tijujo »

Heinäkuulla tuli käveltyä kamera kaulassa ja kuvia räpsien ympäri lontoota, jalustan kanssa ja ilman. Ketään ei kiinnostanut.
Vastaa Viestiin