Valokuvauskilpailun äänestys (aiheena maaseutu)
-
Valokuvauskilpailun äänestys (aiheena maaseutu)
Mitäs mieltä finalistikuvista? Onko palkintojen arvoisia kuvia? http://brandaaprovinssi.fi/yleisoaanestys/?link=9f630
-
-
- Viesti:
Ai onko se tummasävyinen kalastuskuva dc.nettiläisen Latyrxin kuva? No eipä ihme, että sitä äänestin, kun aina olen Latyrxin kuvien tunnelmasta tykännyt.Sambu kirjoitti:En ymmärrä miten tuo mikon (latyrx) kalastuskuva liittyy maaseutuun..?
Niin, ei se kuva kyllä ihan kaupungin keskustaa näyttäisi olevan!!
Viimeksi muokannut grafia, Elo 26, 2011 13 : 40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen
-
Jep itsekin Pidän hänen kuvistaan paljonkin.grafia kirjoitti:Ai onko se tummasävyinen kalastuskuva dc.nettiläisen latyrxin kuva? No eipä ihme, että sitä äänestin, kun aina olen latyrxin kuvien tunnelmasta tykännyt.Sambu kirjoitti:En ymmärrä miten tuo mikon (latyrx) kalastuskuva liittyy maaseutuun..?
Mutta jos luet kilpailun ohjeet niin huomaat kuinka tuo kuva ei mitenkään liity kilpailun aiheeseen.
Kuvana kylläkin hieno.
-
- Viesti:
Brändää Provinssi -valokuvauskilpailulla haettiin täysin uudenlaista maaseutukuvaa vastapainoksi perinteisille latomaisema- ja maatalouskuville.Sambu kirjoitti:Jep itsekin Pidän hänen kuvistaan paljonkin.grafia kirjoitti:Ai onko se tummasävyinen kalastuskuva dc.nettiläisen Latyrxin kuva? No eipä ihme, että sitä äänestin, kun aina olen Latyrxin kuvien tunnelmasta tykännyt.Sambu kirjoitti:En ymmärrä miten tuo mikon (latyrx) kalastuskuva liittyy maaseutuun..?
Mutta jos luet kilpailun ohjeet niin huomaat kuinka tuo kuva ei mitenkään liity kilpailun aiheeseen.
Kuvana kylläkin hieno.
Lohdutukseksi kilpailun missanneille: tuskin se viimeinen kerta oli.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
Arno Rafael Minkkinen