Millä kokoonpanolla menisit hääkeikalle?
-
-
Olenko mä taas mennyt pöhnäpäissäni sanomaan jotain omituista. Kyllä mä tuon lausunnon kanssa olen ihan yhtä mieltä. Se on aivan samantekevää millä tuon seremoniiprotokolaarin kuvaa, kunhan painaa siitä nappulasta juuri oikeissa kohdissa.kassu kirjoitti:Mulla on cropissa 18-50 ja 70-200.Salma täytteenä.Hyvin on kelvannu.Siis asiakkaille.Ihan sama mikä runko.10x15 kuviahan ne haluaa.20D tuottaa jopa kelvollisen 30x45 printin.Siis jos isoo tarvitaan.Omituisia te höpäjätte tuon kaluston suhteen.Hatteriki.
Mä itse olen tuommoinen kohinakammoinen ja ärsyttää ihan törkeästi pehmeät kuvat. Siksipä tavoitelen aina mahdollisimman kohinatonta lopputulosta. Loppukäyttäjälle noilla ei ole yhtään mitään merkitystä. Noissa piruntorjuntabunkkereissa on vaan välillä semmoisia upseereja, että eivät hyväksy salamavaloa, eikä se oikein kaikkiin tilaisuuksiin sovikaan. Siksipä pitää ruuvata sitä herkkyyttä.
Just jouduin yllättäen kuvaamaan yhtä urheilutapahtumaa vanhalla 5D:llä 1600 isolla ja itse ihan vallan kauhistuin tuosta kohinan määrästä, vaan hyvin nuokin kelpasivat.
“Would it save you a lot of time if I just gave up and went mad now?”
-
Joskus tuntuu että hääparille tai appivanhemmille on kovinkin tärkeää jotta kuvaajalla olisi mukana mahdollisimman ammattimainen kalusto. Siitäkin huolimatta että monesti pokkarillakin pärjäisi etenkin kun nyt tuli tuo G1 X...
Sarjassamme perimmäisiä kysymyksiä
-
- Viesti:
-
Näinhän se on, illuusio on säilytettävä. Mulle tuli niin mieleen kauan aikaa sitten tapahtunut, kun olin vielä aktiivisesti mukana kaikenlaisessa. Eräältä rouvalta oli matonpesulaiturilta matto pudonnut merenpohjaan ja hänpä neuvokkaana soitti palolaitokselle. Eihän tuonne nyt tietenkään mitään lähtöä voitu lähettää, niin päivystäjä kysyi, josko minä kävisin.fotom kirjoitti:Joskus tuntuu että hääparille tai appivanhemmille on kovinkin tärkeää jotta kuvaajalla olisi mukana mahdollisimman ammattimainen kalusto. Siitäkin huolimatta että monesti pokkarillakin pärjäisi etenkin kun nyt tuli tuo G1 X...
Laitoin siis uimahousut jalkaan, menin paikalle ja sukelisin maton ylös. Rouva oli selkeästi pettynyt, kun hänen arvokasta mattoa ei tullut hakemaan ammattimaisin välinein varustettu sukeltaja.
-
Kyllä noita pari on tullut vastaan. Eivät suoraan ole sanoneet, mutta ovat ilmaisseet, että tulevaa yhteistyötä silmälläpitäen tulee huomioida, etteivät he tykkää kun lähituntumasta heitä välkytellään salamavalolla.Hannu KH kirjoitti: Kuinka usein tämmösiin törmäät?
Omalle kohdalle ei semmosia ole sattunut.
-
Vastaavantyyppiseen juttuun sukelluspuolella olen törmännyt kun aina välillä pitää etsiä milloin mitäkin. Noissa hommissa on muistettava että jos ne kadonneet silmälasit tai potkurin tai muun semmoisen löytää heti pinnan alle mentäessä, pitää se löydetty esine jemmata ja sukellella pullot tyhjiksi ja lopuksi hieman liioitella etsinnän vaativuutta. Jää tavaran omistajalle parempi mieli kun luuli että hänen vuokseen on suurikin urakka suoritettu.TheHatter kirjoitti:Näinhän se on, illuusio on säilytettävä. Mulle tuli niin mieleen kauan aikaa sitten tapahtunut, kun olin vielä aktiivisesti mukana kaikenlaisessa. Eräältä rouvalta oli matonpesulaiturilta matto pudonnut merenpohjaan ja hänpä neuvokkaana soitti palolaitokselle. Eihän tuonne nyt tietenkään mitään lähtöä voitu lähettää, niin päivystäjä kysyi, josko minä kävisin.fotom kirjoitti:Joskus tuntuu että hääparille tai appivanhemmille on kovinkin tärkeää jotta kuvaajalla olisi mukana mahdollisimman ammattimainen kalusto. Siitäkin huolimatta että monesti pokkarillakin pärjäisi etenkin kun nyt tuli tuo G1 X...
Laitoin siis uimahousut jalkaan, menin paikalle ja sukelisin maton ylös. Rouva oli selkeästi pettynyt, kun hänen arvokasta mattoa ei tullut hakemaan ammattimaisin välinein varustettu sukeltaja.
nimim. kesällä etsin potkuria viisi yötä, pisimmillään kymmenen tuntia kerrallaan.
Sarjassamme perimmäisiä kysymyksiä
-
Enpä ole salamakieltoihin törmännyt, toki mä käytänkin kirkossa yms lokaatioissa vaan salamaa rungon päällä eikä mitään studioflasheja.Hannu KH kirjoitti:Kuinka usein tämmösiin törmäät?TheHatter kirjoitti:[ Noissa piruntorjuntabunkkereissa on vaan välillä semmoisia upseereja, että eivät hyväksy salamavaloa......
Mutta törmäsin pastorskaan joka kielsi kuvaajaa tulemasta alttarin sivulle / hääparin sivulle ja etuviistoon
- siinä sitten kuvattiin hääparin selkää salin puolelta ja reilun metrin alaviistosta
Nykyisin ko hiippakunnan alueella varmistankin vihkivän papin ja kieltäydyn tilaisuuksista jossa ko pappi tekemässä toimitusta, eipähän mene mun aika ja vihkiparin rahat hukkaan
Toki kerran on pyydety isossa kirkossa kuvaamaan alttarikaiteen sisäpuoleltakin: "saa hääpari paremmat kuvat kun kuvaat täältä..."
-
- Viesti:
Italiassa katollisessa kirkossa häitä kuvatessa ei saanut olla papin takana kun se nosti ehtoollismaljan ylös. Muuten sai liikkua vapaasti. Tietenkään alttarialueelle en koskaan mene.TR8 kirjoitti:Enpä ole salamakieltoihin törmännyt, toki mä käytänkin kirkossa yms lokaatioissa vaan salamaa rungon päällä eikä mitään studioflasheja.Hannu KH kirjoitti:Kuinka usein tämmösiin törmäät?TheHatter kirjoitti:[ Noissa piruntorjuntabunkkereissa on vaan välillä semmoisia upseereja, että eivät hyväksy salamavaloa......
Mutta törmäsin pastorskaan joka kielsi kuvaajaa tulemasta alttarin sivulle / hääparin sivulle ja etuviistoon
- siinä sitten kuvattiin hääparin selkää salin puolelta ja reilun metrin alaviistosta
Nykyisin ko hiippakunnan alueella varmistankin vihkivän papin ja kieltäydyn tilaisuuksista jossa ko pappi tekemässä toimitusta, eipähän mene mun aika ja vihkiparin rahat hukkaan
Toki kerran on pyydety isossa kirkossa kuvaamaan alttarikaiteen sisäpuoleltakin: "saa hääpari paremmat kuvat kun kuvaat täältä..."
Oli muutenkin erimoinen tapahtuma, hieno.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.