Apuja kuvien myynnissä
-
-
Levyn kansi ja yksityiskotiin...
Jeps, luin ketjun, mutta en tullut oikein hullua hurskaammaksi.
Tuolla oli hyvä otos kuvaajan hinnoittelusta, mutta en ole käyttänyt tuntia kuvaamiseen ja kuvankäsittelyyn. Tai kuvaamisee kylläkin.
Mulla on erilaisia luonto/maisemakuvia.
Nyt eräs Suomalainen bändi on kiinnostunut ottamastani kuvasta levynsä kanneksi. Mitä ihmettä voin pyytää siitä???
Haluisin kuulla jonkinlaisen hintaehdotuksen...
Ja toinen kysymys.
Muutama yksityinen ihminen on kiinnostunut kuvistani siinä määrin, että haluaa ostaa sellaisia ja teettää kotiinsa Canvas-tauluja.
Mitä ihmettä niistä voin pyytää?
Mä olen aivan totaalinen harrastelijakuvaaja, omaksi iloksi yhden kuvakirjan teettänyt, ja se on näitä myyntijuttuja poikinut.
Osaatteko heitellä suoraan hintoja?
Esim. Levyn kannesta?
Tai muutamasta yksittäisestä kuvasta yksityiskotiin?
Kiittäen.
Tuolla oli hyvä otos kuvaajan hinnoittelusta, mutta en ole käyttänyt tuntia kuvaamiseen ja kuvankäsittelyyn. Tai kuvaamisee kylläkin.
Mulla on erilaisia luonto/maisemakuvia.
Nyt eräs Suomalainen bändi on kiinnostunut ottamastani kuvasta levynsä kanneksi. Mitä ihmettä voin pyytää siitä???
Haluisin kuulla jonkinlaisen hintaehdotuksen...
Ja toinen kysymys.
Muutama yksityinen ihminen on kiinnostunut kuvistani siinä määrin, että haluaa ostaa sellaisia ja teettää kotiinsa Canvas-tauluja.
Mitä ihmettä niistä voin pyytää?
Mä olen aivan totaalinen harrastelijakuvaaja, omaksi iloksi yhden kuvakirjan teettänyt, ja se on näitä myyntijuttuja poikinut.
Osaatteko heitellä suoraan hintoja?
Esim. Levyn kannesta?
Kiittäen.
On onni omistaa silmät, joilla nähdä kaikki kauneus...ja kamera jolla tallentaa se muillekin...
-
Re: Levyn kansi ja yksityiskotiin...
Kuvan hintahan riippuu ihan siitä, kuinka uniikki ja haluttu se on. Ulkomailta saa kuvapankkikuvia royalty free oikeuksin 1 $ korvauksella ja Suomessakin Rodeo myy kuvia 40 € hinnalla.sasaliini kirjoitti: Osaatteko heitellä suoraan hintoja?
Esim. Levyn kannesta?
Kiittäen.
Että siitä voi sitten miettiä realistisia käsityksiä kuvalle, mitä tahansa välillä 1-4000 euroa.