Kahdesti olen itse tuota käyttänyt ja eipä tuosta ole ollut valittamista. En asu pk-seudulla joten vien laitteen mieluiten itse paikalle ja pois niin ei tarvitse laittaa kameraa tai objektiivia postiin murskattavaksi.Rustinki kirjoitti:Tuo on minusta hyvää palvelua jos homma vielä oikeasti toimii.Jappee kirjoitti: JAS:lla ei tarvitse seisottaa laitteitaan heidän hyllyssä vaan huoltoon voi varata ajan. Itse olen käyttänyt tuota palvelua ja se on toiminut hyvin. Tosin ajan varaamisesta voi mennä pari-kolme viikkoa siihen että laitteen saa huollettua, mutta tuo on sopinut usein omiin JAS:n ohi kulkeviin reissuihin aika hyvin. Laite aamulla huoltoon ja iltapäivästä on tullut tekstiviesti, että laiteen voi hakea pois.
Takuukorjaukset
-
-
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tänään putkahti postissa sinnen uusi Nissin mkII. Pari viikkoa siihen meni, joten ei se kai sitten loppujen lopuksi ihan älyttömän paha ollut. Äkkisältään kokeiltuna toimi ihan ok. Zoom oli paljon hiljaisempi vanhaan verrattuna, mutta uusi häiritsevä piirre on, että tuo pitää jatkuvaa pientä sirinää päällä ollessaan. En muista vanhassa tällaista ominaisuutta.
Tietääkö joku, oliko noissa Nissin Di866:n mkI:ssä ja mkII:ssa jotain eroja? Olisin toivonut hieman laadukkaampaa näyttöä, mutta edelleen näyttö on kuin jostain vanhasta halpispuhelimesta.
Tietääkö joku, oliko noissa Nissin Di866:n mkI:ssä ja mkII:ssa jotain eroja? Olisin toivonut hieman laadukkaampaa näyttöä, mutta edelleen näyttö on kuin jostain vanhasta halpispuhelimesta.