Hei ja moi!
Olisi tossa syksyllä tulossa eräs hääkuvauskeikka ja ajattelin noiden prime-linssien vuoksi vuokrata itselleni keikkaa varten toisen rungon..mieluiten 5 D Mark II.
Onko kellään hyviä kokemuksia PK-seudun valokuvausvälineiden vuokrausliikkeistä..FotoRent tuli vastaan. Onko muita?
Kiitos vinkeistä.
Kameravälineiden (rungot,linssit yms.) vuokraus
-
Kameravälineiden (rungot,linssit yms.) vuokraus
Joka suljintaan säästää, se kameraansa vihaa..
-
Jos jonkin härpäkkeen hintataso käytettynä on vakiintunut jollekin tietylle tasolle niin voi olla jopa halvempaa ostaa tavara, pitää sitä muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen ja myydä sitten pois.
Vuokrat tuppaavat olemaan sen verran korkeita että vähäksi aikaa ostaminen mitä luultavimmin tulee selvästi halvemmaksi.
Noin olen itse joskus tehnyt ja tiedän että noin muutama muukin tekee. Juuri parhaillaankin on myynnissä yksi tuommoinen "tarvitsen tätä vähän aikaa" -härpäke eli 17-40/4L. Tuolla...
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 37&start=0
Vuokrat tuppaavat olemaan sen verran korkeita että vähäksi aikaa ostaminen mitä luultavimmin tulee selvästi halvemmaksi.
Noin olen itse joskus tehnyt ja tiedän että noin muutama muukin tekee. Juuri parhaillaankin on myynnissä yksi tuommoinen "tarvitsen tätä vähän aikaa" -härpäke eli 17-40/4L. Tuolla...
http://www.digicamera.net/keskus/viewto ... 37&start=0
-
-
Uusi sellainen menee takuuseen joten melko riskitöntä on uusi laite ostaa ja pitää sitä vaikka neljä kuukautta jonka jälkeen sitten myy tuon vielä takuun alaisen tuotteen.Perry kirjoitti:Oletko miettinyt miten käy jos vekotin vaikka hajoaa omia aikojaan?Konditiona kirjoitti:Jos jonkin härpäkkeen hintataso käytettynä on vakiintunut jollekin tietylle tasolle niin voi olla jopa halvempaa ostaa tavara, pitää sitä muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen ja myydä sitten pois.
Sarjassamme perimmäisiä kysymyksiä