Hääkuvaus 27.2.2010

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
Sarek

Viesti Kirjoittaja Sarek »

ossipena kirjoitti:
Sarek kirjoitti:Jaa, moniko vaihtaa itse renkaat vanteille.
oisko kyse ollut siitä että kummatkin renkaat on omilla vanteillaan?
Oletko sitä mieltä että ne samat renkaat kestävät ikuisuuden?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
ossipena

Viesti Kirjoittaja ossipena »

Sarek kirjoitti:
ossipena kirjoitti:
Sarek kirjoitti:Jaa, moniko vaihtaa itse renkaat vanteille.
oisko kyse ollut siitä että kummatkin renkaat on omilla vanteillaan?
Oletko sitä mieltä että ne samat renkaat kestävät ikuisuuden?
ei, mutta eikös hevosenkengittäjän työhön kuulunut aika oleellisena osana vanhojen kenkien pois otto ja uusien paikalleen laitto? eikä pelkkä hevostenkenkien myynti...
Lauri_y

Viesti Kirjoittaja Lauri_y »

Torikauppias: Hyvää päivää!
Asiakas: Päivää! Onpa hyvännäköisiä perunoita. Saisinko tuosta kolme litraa tuota Siikliä?
Torikauppias: Jo vain. Laitetaanko ranskalaisina, lohkoina vai vaikkapa röstiperunoina?
Asiakas: Öööö... Haluaisin keittää ne itse kotona, ottaisin ne ihan vain tuollaisina multaisina.
Torikauppias: Se ei valitettavasti onnistu. Meidän pitää laittaa perunat syömävalmiiksi lautaselle asti, jotta voimme varmistua niiden laadusta. Nämä ovat itse kasvattamiamme perunoita, maineemme on vaarassa jos ne vaikkapa keitetään pilalle ja sitten kerrotaan kuka on ne kasvattanut. Erityistapauksessa voimme kyllä ehkä muutaman pestyn perunan myydä raakana 3€ kappale. Niin että mitä saisi olla?
tommiu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tommiu »

Lauri_y kirjoitti:Torikauppias: Hyvää päivää!
Asiakas: Päivää! Onpa hyvännäköisiä perunoita. Saisinko tuosta kolme litraa tuota Siikliä?
Torikauppias: Jo vain. Laitetaanko ranskalaisina, lohkoina vai vaikkapa röstiperunoina?
Asiakas: Öööö... Haluaisin keittää ne itse kotona, ottaisin ne ihan vain tuollaisina multaisina.
Torikauppias: Se ei valitettavasti onnistu. Meidän pitää laittaa perunat syömävalmiiksi lautaselle asti, jotta voimme varmistua niiden laadusta. Nämä ovat itse kasvattamiamme perunoita, maineemme on vaarassa jos ne vaikkapa keitetään pilalle ja sitten kerrotaan kuka on ne kasvattanut. Erityistapauksessa voimme kyllä ehkä muutaman pestyn perunan myydä raakana 3€ kappale. Niin että mitä saisi olla?
Hauska vertaus :)
Canon EOS 5D Mark III, EF 15mm/2.8 Fisheye, EF 24mm/1.4L USM II, EF 50mm/1.2 L USM, EF 85mm/1.2 L USM II, EF 100mm/2.8L IS USM Macro, EF 135mm/2 L USM
Vastaa Viestiin