PosterPlease kokemukset?

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
pinkviini

PosterPlease kokemukset?

Viesti Kirjoittaja pinkviini »

Aloin tässä suunnittelemaan, että teetättäisin sukulaisille joululahjaksi canvastauluja. Järkevän kokoiset canvastaulut ovat kuitenkin suhteellisen kovissa hinnoissa. Pienen googletuksen jälkeen löysin suomalaisen Helsingissä toimivan firman, jossa hinnat ovat selkeästi halvemmat kuin muualla.

PosterPlease

Onko kellään kokemuksia kyseisestä puljusta? Onko luotettava? Onko toimitusajat luvatut? Onko jälki hyvää?

Hieman nimittäin epäilyttää nuo selkeästi halvemmat hinnat, eikä pikaisella googlettamisellakaan löytynyt kokemuksia kyseisestä puljusta.

Nyt näyttäisi olevan myös Eirikuvalla "kaksi canvastaulua yhden hinnalla" -tarjous, mutta PosterPleasen kuvasuhteet ovat houkuttelevempia. Kappalehinnatkin PosterPleasilla kokolailla samaa tasoa kuin Eirikuvalla tuon tarjouksen kautta.

Ketjuun saa toki suositella myös muita canvastauluja tekeviä kauppoja. Mutta erityisesti kokemukset tuosta PosterPleasesta kiinnostaisivat.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
juha32

Viesti Kirjoittaja juha32 »

Samasta asiasta olisin kiinnostunut.
pinkviini

Viesti Kirjoittaja pinkviini »

Koska käyttäjäkokemuksia ei ala kuulua, taidan itse testata liikettä ja tilata vaikka tuollaisen suurehkon paperivedoksen ja jos homma toimii ok ja jälki vakuuttaa, niin sitten harkitsen canvastaulun tilaamista.
Raportoin toki kokemukseni kyseisestä puljusta tähän ketjuun...
Avokid

Viesti Kirjoittaja Avokid »

http://www.pixum.com/
Tuolta tilasin ekan canvas-tauluni testin vuoksi ja hyvä tuli mun mielestä edullisesti.

Nyt kun vielä jaksais säätää lisää noita kuvia, niin sais taulumateriaalia valmiiksi tilattavaksi.
You miss 100% of shots you never make
nikon1stories.blogspot.fi
janiu

Viesti Kirjoittaja janiu »

Kolme 50*70cm taulua tuli vähän aikaa sitten tilattua.
Pariin viikkoon ei kuulunut mitään, mutta soitto liikkeeseen ja taulut tuli seuraavana päivänä (kuulemma jonon ohi).
Taulut itsessään hyvin onnistuneita.
botti

Viesti Kirjoittaja botti »

Itse olen tehnyt toiminut kanvas taulujen kans niin, että olen paikallisessa mainosteippauksia tekevässä firmassa teettänyt kuvat canvas-kankaalle haluamaani kokoon. Ja tehnyt itse taulun rungon, jonka jälkeen pingottanut kankaan runkoon.

Hintaa on kertynyt noin puolet mitä otsikokko firmassa, canvas- artist kankaalla ja 2*2 rimasta tehdyllä rungolla 90cm*60cm kokoiselle taululle.

Toki tulostus laatu riippuu tulostimista mitkä liikkeellä on käytössä, mutta kyseisessä liikkeessä se on hyvä. Kuvia ei ole tulostettu vielä etes parhaalla kuvan laadulla.

Kangasta ei kyseisestä liikkeestä valmiiksi löytynyt, mutta tilattiin sitä mitä halusin ja omistajakin innostui asiasta kun hänenkin oli pitänyt teettää taulu itsellekkin ja nyt hän pystyi sen tekemään itse.

Eli eikun kyselemään vaan asioista jos on haluja tehdä ite.
Vastaa Viestiin