Jokamiehen oikeudet/änkyrä

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
jperala
Viesti:

Re: Jokamiehen oikeudet/änkyrä

Viesti Kirjoittaja jperala »

Konditiona kirjoitti:
valotus kirjoitti:Aika kova jätkä saa olla jos mitään asetta muistuttavaa vehjettä nykyään erehtyy esittelemään julkisesti, saatika osoittelemaan sillä. Lähtee kyllä raudat takavarikkoon alta aikayksikön, oli sitten hullu tai muuten vaan tyhmä.
Eiköhän se hulluuden raja ylity jo siinä vaiheessa kun uhataan sanallisesti haulikolla.
Tämä uhkailu nyt on ihan normaalia toimintaa jo teini-ikäisestä ylöspäin, minut on ammuttu tuhansia kertoja eri tavoilla työaikana ja sen jälkeen ja joskus jopa kotiovelle :)

Mutta itse harrastajan välttelisin kovasti tällaisia uhkailuja livenä/netissä.
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

jperala kirjoitti:
Tämä uhkailu nyt on ihan normaalia toimintaa jo teini-ikäisestä ylöspäin, minut on ammuttu tuhansia kertoja eri tavoilla työaikana ja sen jälkeen ja joskus jopa kotiovelle :)
Melko sosiologisesti kiinnostava elinympäristö sinulla. Voisi ajatella että normaali ihminen viettäisi merkittäviä aikoja oikeudessa moisella kokemuspohjalla ;-]

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
jperala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jperala »

OskuK kirjoitti:
jperala kirjoitti:
Melko sosiologisesti kiinnostava elinympäristö sinulla. Voisi ajatella että normaali ihminen viettäisi merkittäviä aikoja oikeudessa moisella kokemuspohjalla ;-]
Ei vietä, ei ole mitään järkeä kerätä oikeusjuttuja laittomasta uhkauksesta koska niitä tulee toistuvasti.. mutta en valita, ammatin valinta kysymys :)
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
OskuV

Viesti Kirjoittaja OskuV »

Konditiona kirjoitti: Eiköhän se hulluuden raja ylity jo siinä vaiheessa kun uhataan sanallisesti haulikolla.
Näkemyskysymys. Meilläpäin, länsimaalaisessa lääketieteessä, "hulluksi" ei määritellä rikollisia tai typerästi käyttäytyviä. Sitä varten on ammattilaisten tekemät diagnoosit.
OskuV

Viesti Kirjoittaja OskuV »

OskuV kirjoitti:
Konditiona kirjoitti: Eiköhän se hulluuden raja ylity jo siinä vaiheessa kun uhataan sanallisesti haulikolla.
Näkemyskysymys. Meilläpäin, länsimaalaisessa lääketieteessä, "hulluksi" ei määritellä rikollisia tai typerästi käyttäytyviä. Sitä varten on ammattilaisten tekemät diagnoosit.
Saivartelinpa itteni pussiin, myönnetään. Eihän hullu tai mielenvikainen ole virallinen termi. Joten oikestaan jokainen päättököön itse ketä hulluksi sanoo. Varovainen olisin kuitenkin sen kanssa ;)
Vastaa Viestiin