Olemme järjestämässä pikkujouluja ja mieleen ajatus, että ihmiset voisivat valokuvauttaa itsensä pahvimallin vartalolla. Eli pahvimallin pään kohdalle aukko, johon kuvattava laittaa oman päänsä.
Mutta mistä tälläistä palvelua voisi ostaa? Jos jollakulla on antaa vinkkiä, niin olisin tosi kiitollinen.
Kuvaaja juhliin
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
Re: Kuvaaja juhliin
Kannattaa olla sitten varovainen kun tarjokkaita löytyy. Olin vähän aikaa sitten hautajaisissa, joihin oli tilattu "oikea" valokuvaaja. Koska paikalla oli muutama kuvauspuolen ammattilainen, kuvaajaa tarvittiin vain siunauksen tallentajaksi. Tilaisuus kesti vajaan 45 minuuttia ja kuvaaja lähti rauhassa kotiin.nihe kirjoitti:....
Mutta mistä tälläistä palvelua voisi ostaa? Jos jollakulla on antaa vinkkiä, niin olisin tosi kiitollinen.
Viikon päästä tuli cd-levy ja lasku 150 euroa. Siis pimeänä harrastajan käteen ja kuvat, ihan hirveitä. Tärähtäneitä ja jokainen kuva rajattu eri tavalla. Niitä on kiva tulostaa iäkkäämmille omaisille paperikuviksi, kun eivät ole mitään standardikokoa.
Jos haette Turun suunnasta kuvaajaa joihinkin juhlii, voin antaa yhden kuvaajan nimen ketä ei kannata palkata juhlien ikuistajaksi. Ottakaa ammattilainen tai taattu harrastaja ja sopikaa hinta ennen tilaisuutta.
Onneksi laskun voi liittää peruunkirjoitukseen ja viestinä verottajalle.
Nikon D1 on hieno kamera, edelleen!
-
Tämä tuli minunkin mieleen. Ja valinnanvaraa taustaksi on varmasti enemmän + tulee siistimpää jälkeä kuin pahviaskartelusta. Tai ainakin luulen niin. ;)Hannu KH kirjoitti: Itse kuvasin vuosia sitten joissain lastenjuhlissa muksujen naamoja ja laitoin ne photosopissa sopivalle piirretylle taustalle, naama sopii paremmin kuvaan kuin josssain aukossa otettuna.