Suosituksia häävalokuvaajaksi Pirkanmaa.

Mikä tahansa kuvaukseen liittyvä, häät, koulukuvaukset, tekijänoikeudet, kuvaajan/kuvattavan oikeudet jne. jne.
arz1

Suosituksia häävalokuvaajaksi Pirkanmaa.

Viesti Kirjoittaja arz1 »

Terve foorumistit.

Nyt täytyisi valita hääkuvaaja ensi vuodeksi, tarkempi aika 1.8.2015.
Juhlapaikkana Finlaysonin palatsi ja kirkkona todennäköisesti Finlaysonin kirkko.

Muutaman vinkin olen jo löytänytkin mutta vertailua voisi vielä tehdä lisääkin mikäli hyviä suosituksia tulee.

Budjetiksi ollaan ajateltu luokkaa max.1500€ ja siis dokumentäärinen kuvaus tulisi.

Laittakaas suosituksia tulemaan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
nsamppa

Viesti Kirjoittaja nsamppa »

Asiasta en kovinkaan paljoa tiedä, mutta nimimerkit IGOR90 ja jääkaappi ottaa ainakin mun silmiin hemmetin siistejä kuvia.
arz1

Viesti Kirjoittaja arz1 »

Oikein hyviä vinkkejä on nyt tullut, melkeinpä alkaa valinnan vaikeus kohta iskemään.

Joskus aiemmin tullut nuo kaksi bongattua foorumilta mutta enpä enää muistanut kun ryhdyin asiaa viemään eteenpäin. Omaan silmään on kyllä molempien kuvat erittäin hyvän näköisiä.
jpsul

Viesti Kirjoittaja jpsul »

Meillä oli kolmisen vuotta sitten kuvaajana Liisa Karling (Studio Karling), joka kyllä miellytti itseä kovasti. Meillä toki kuvaus oli "vain perusmuotokuvausta", joten koko päivän kuvauksesta en osaa sanoa mitään.
Ei toki ole varmaan sieltä halvimmasta päästä, mutta uskoisin että osuu kuitenkin tuohon mainittuun hintaluokkaan.
j4kku

Viesti Kirjoittaja j4kku »

http://www.nakedeye.fi/

Omaa silmää miellyttää nämä Aleksin kuvat.
lippoma
Viesti:

Re: Suosituksia häävalokuvaajaksi Pirkanmaa.

Viesti Kirjoittaja lippoma »

arz1 kirjoitti:Terve foorumistit.

Juhlapaikkana Finlaysonin palatsi ja kirkkona todennäköisesti Finlaysonin kirkko.

Muutaman vinkin olen jo löytänytkin mutta vertailua voisi vielä tehdä lisääkin mikäli hyviä suosituksia tulee.

Budjetiksi ollaan ajateltu luokkaa max.1500€ ja siis dokumentäärinen kuvaus tulisi.

No tuota... kukapa kissan häntää ei nostaisi kuin kissa itse eli jos tyyli mielyttää niin tässä olisi kuvauskeikkani 5.7.2014
http://www.kuvagalleria.net/nj/
Tyyli oli dokumentaarinen valokuvaus, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. Olen kuvannut enemmän tanssia ja tapahtumia, mutta häät onnistuvat tuohon yllä mainittuun tapaan...
Foku

Viesti Kirjoittaja Foku »

lippoma kirjoitti:

No tuota... kukapa kissan häntää ei nostaisi kuin kissa itse eli jos tyyli mielyttää niin tässä olisi kuvauskeikkani 5.7.2014
Tyyli oli dokumentaarinen valokuvaus, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. Olen kuvannut enemmän tanssia ja tapahtumia, mutta häät onnistuvat tuohon yllä mainittuun tapaan...

Ei näy galleria !!!

Authorization Required

This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

T:Foku
Kamerana : Canon EOS 50D
Objektiiveinä :
Canon EF 50mm f/1.8 II
Tamron SP AF17-50mm F/2.8 XR Di II LD Aspherical IF ja
Tamron AF Aspherical 28-200 f/3.8-5.6 71DE (jäänyt vanhasta filmikamerasta, AF toimii !!!)
lippoma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lippoma »

Foku kirjoitti:
lippoma kirjoitti:

Ei näy galleria !!!

Authorization Required

This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

T:Foku
otan salasanan pois muutamaksi tunniksi....
jameli

Viesti Kirjoittaja jameli »

arz1 kirjoitti:...kirkkona todennäköisesti Finlaysonin kirkko.
Ihan pienenä vinkkinä, että tuo kyseinen 1.8. on lauantai ja kuten mahdollisesti olet tutustunut, kirkot varataan tasan vuotta ennen, paikanpäällä, eli jono ovella aamulla jo aikaisin, ole paikalla, tuleva puoliso mukaan jonottamaan... puhelimella pääsi nopeammin läpi, eli kannattaa myös koittaa soittaa.

Ensi kuussa testataan yhtä budjettiin sopivaa ammattilaista, raportoin tuloksesta tarkemmin...
Vastaa Viestiin