Sakke_K kirjoitti:Jaa, mä olen aina luullut, että ketjut "Mulla on 8000 euroa rahaa, minkä kameran ostan?" ovat aina trolleja ;-)
Ei välttämättä. Ylemmällä keskiluokalla kymppitonni ei ole ihmeellinen harrastusraha, ja laitehullut tapaukset ostavat silmää räpäyttämättä tuonhintaisia leluja. Ja vatuloijat vatuloivat niiden ympärillä mutta eivät uskalla päättää. Ihmisiä hyvätuloiset ovat siinä missä muutkin.
pisaroita kirjoitti:No johan taas pomppas. Ei se siitä parantunut vaikka kuinka testaili. Odotukset oli tuosta d800 mallista todella korkealla mutta se käytettävyys oli todella huono. Muiden valmistajien ominaisuuksilla pärjää vallan mainiosti mutta huonoa käytettävyyttä ei kestä millään.
Ymmärrän että merkkifanaatikoilla tulee helposti itku kun joku asia ei ihan mieleen ole mutta ei se oma käyttökokemukseni siitä muuttunut...
Tuossa asiassa ainoa oikea tapa on uskoa itseä. Jos et pidä Nikonista, et pidä ja se siitä. Jos kerran sinulle on vaikeaa sopeutua erilaisiin käyttöliittymiin ja toimintoihin niin kokeile Canon ja Sonykin. Tuskin sillä on teknisesti väliä. Tuolla törsäysbudjetilla sillä voi ehkä olla väliä, että Canonille on enemmän oman merkin automaattitarkenteisia laseja tarjolla, jos mopo karkaa myöhemmin täysin käsistä.