R7 tulee myymään ihan hyvin. Otetaan huomioon, että vastaavaa runkoa ei vielä ennen tätä ollut ollenkaan ja R7 on spekseiltään juuri ja juuri siedettävä. Ovat jättäneet todella monta aspektia helposti parannettavaksi R7II mallin kannalta. Hellppooo kuin heinän teko myydä se kakkosmallikin sitten joskus tulevaisuudessa.temama kirjoitti: ↑Touko 26, 2022 18 : 20 Joo, ei tää ihan pottia vielä räjäytä. Jotenkin outo juttu miten canon dumppas M systeeminsä ja selkeästi siirtää homman yhden mountin varaan. Sinänsä ymmärrettävää kylläkin. Koko M oli harha askel kun eivät tehneet siitä suoraan kinoyhteensopivaa!
Mutta kyllä ainakin tätä R7 mallia myydään. Ihan varmasti. Naikon D500 säilyy silti kenttäuskottavampana apsc linturunkona.
R7 on oikeasti hyvä myös videotuotantoja tekevälle koska siinä on criplaamaton DUAL pixel AF ja kääntyvänäyttö sekä mikrofooni + kuulokeliittimet. Kaksi korttipaikkaa, jonkinlainen sääsuojaus ja ok tason akku. Lisäksi kennon suojana toimiva suljin on kanssa todella tärkeä aikaa säästävä feature mitä soisi useammasakin Sonyssä olevan. Kennon kohina puoli on haasteellinen mutta runko on mikä se on ja sen kanssa voi yrittää elää koska muuta vastaavaa ei RF mountissa ole tai sitten itkeä ja valita jotain muuta. Harvalla tosin on varaa siihen valintaan.
Epärehellisen kapitalistin tapaan toki myyvät niitä kuolleen M-mountin kameroita yhtä kaikille tietämättömille hölmöille kunhan vaan kaupaksi menevät. Mulle D500 on liika Serriä pienen kennon johdosta. En tuollaista peilirouskua ottaisi kuin johonkin poikkeuksellisen alhaiseen hintaan. Se 20mpix kenno ottaisi aina päähän .. Kaikki se kuvaus efortti ja loppulliset kuvat aina niitä 20mpix ruutuja. 24mpix on enemmän ja vähemmän must have.
Olen tässä kirjoitellut speksi ehdotelmaa Sonylle tulevaksi Stacked CMOS APS-C rungoksi johon siis tulisi 28mpix kenno uudenlaisen ergonomian runko ja vaikka miltä herkkuja 20fps min. OIkea Mini A1/A9III