hääkuva, manipulaatio
-
hääkuva, manipulaatio
Mielipiteitä, neuvoja, vinkkejä?
Saako jostain hyviä B&W filtereitä photariin ilmaiseksi?
-p
Saako jostain hyviä B&W filtereitä photariin ilmaiseksi?
-p
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Mun mielestä erinomainen hääkuva, hieno kuvakulma, mukavasti epäteräviä ihmisiä kuvan alareunassa (ehkä yksi kuvaaja liikaa tulee esille)
Rajaisin itse yläreunasta noin puolet tyhjää tilaa pois. vähäisempi hääpuvun blurraus.
Harmittavaa, kuvaan sopisi loistavasti tummanpunaiset ruusut, tai edes vaaleanpunaiset, mutta ei, kokeile muuttaa kukkien väritystä.
Tässä hyvä softa http://www.digidaan.nl/indexframedigida ... index.html siinä on ensin ohjeet miten homma tehdään ja viimeisellä sivulla photarin action. Testasin tuota actionia ja "convert to B&W" softa ei mielestäni ollut tulokseltaan yhtään parempi. Erittäin hyvä actioni ja ilmainen.
Kaverilla on muuten sivuillaan yksiä parhaita näkeämiäni kuvia, kannattaa niitäkin katsella.
Rajaisin itse yläreunasta noin puolet tyhjää tilaa pois. vähäisempi hääpuvun blurraus.
Harmittavaa, kuvaan sopisi loistavasti tummanpunaiset ruusut, tai edes vaaleanpunaiset, mutta ei, kokeile muuttaa kukkien väritystä.
Tässä hyvä softa http://www.digidaan.nl/indexframedigida ... index.html siinä on ensin ohjeet miten homma tehdään ja viimeisellä sivulla photarin action. Testasin tuota actionia ja "convert to B&W" softa ei mielestäni ollut tulokseltaan yhtään parempi. Erittäin hyvä actioni ja ilmainen.
Kaverilla on muuten sivuillaan yksiä parhaita näkeämiäni kuvia, kannattaa niitäkin katsella.
*Pro Mikko Laakso*
-
-
- Viesti:
Puhut aivan totta, ihmettelen aina miksi joku viitsii nähdä noinkin suuren vaivan ja tekee noin hankalat sivut?nieppi kirjoitti:yksi kaikkein vaikeaselkoisin tapa esitellä kuviaan mitä minä olen nähnyt.
Mutta vielä tuosta actionista, olen täysin samaa mieltä sivujen kirjoittajan kanssa siitä että "hue-saturi" säädöillä saa parempaa jälkeä kuin chanel mixerillä.
*Pro Mikko Laakso*
-
Uteliaisuuteni oli herätetty ( kiitos Mikko ) ja viivähdin tovin DigiDaanin sivuilla.
Aivan mahtavia kuvia! Abstrakteja sommitelmia, makroja ja "muotokuvia" eläimistä! Nyanssien tajua, kuva-alan hyödyntämistä.
On niitä muitakin tapoja sommitella kuin kultainen leikkaus.
Kun on lahjakkuutta, taito ja ennenkaikkea SILMÄ niin - voi veljet, sanat loppuu, käykää katsomassa!
Huh huh...
Annukka
PS. Eihän sivujen taitto ole yksinkertaisimmasta päästä, mutta pysyy mielestäni silti kikkailurajan tälläpuolen.
Kunhan ei tarvitse katsella Flash-animaatioita...
PPS. Tietokilpa: Em. sivuilla, eläingalleriassa - mikähän lajin otus on ylärivissä virtahevon ja leijonan välissä?
Aivan mahtavia kuvia! Abstrakteja sommitelmia, makroja ja "muotokuvia" eläimistä! Nyanssien tajua, kuva-alan hyödyntämistä.
On niitä muitakin tapoja sommitella kuin kultainen leikkaus.
Kun on lahjakkuutta, taito ja ennenkaikkea SILMÄ niin - voi veljet, sanat loppuu, käykää katsomassa!
Huh huh...
Annukka
PS. Eihän sivujen taitto ole yksinkertaisimmasta päästä, mutta pysyy mielestäni silti kikkailurajan tälläpuolen.
PPS. Tietokilpa: Em. sivuilla, eläingalleriassa - mikähän lajin otus on ylärivissä virtahevon ja leijonan välissä?
-
Aivan loistava esimerkki siitä, minkälaiset web-sivujen EI pidä olla. Tuosta kuvasta itselläni tuli heti mieleen elehvantti, ja kun tsekkasin kuvatiedoston nimen (olifant), niin se vain vahvisti epäilystäni.Annukka kirjoitti:PS. Eihän sivujen taitto ole yksinkertaisimmasta päästä, mutta pysyy mielestäni silti kikkailurajan tälläpuolen.
"If it is just us... seems like an awful waste of space."