Minun kuviani löytyy...

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
OskuK

Minun kuviani löytyy...

Viesti Kirjoittaja OskuK »

http://vesakuusava.com/

-osoitteesta, mutta valitettavasti ne on otettu filmikameralla ;-)
Viimeksi muokannut OskuK, Huhti 17, 2004 20 : 59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
laite

Viesti Kirjoittaja laite »

älä sure osku, kyllä säkin joskus saat hommattua sellasen oikean kameran ;)

ja jos ruvetaan vakaviksi, niin kyllähän noi kotisivut tuli käytyä läpi jo pari päivää sitten kun vk.net:n foorumissa tuohon linkkiin törmäsin. pidin kyllä suurimmasta osasta kuvia ja varsinkin tuo sinisen talon näyttely oli erityisesti suosikkini. nuo kuvat jaksaa katsoa läpi useamman kerran ilman kyllästymistä.
mikko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikko »

Joo, kiitti vaan Osku.

Minäkin pidin sinisestä talosta siinä oli muutama tosi hyvä kuva esim: Lato, vaahtera ja Ajan harha.
Muutenkin tämä näyttely oli huomattavasti parempi kuin edellinen, mutta vielä löytyy kuvia joille en löytänyt yhteyttä muihin kuviin esim: Vihannesruletti ja Still Life niin no onhan nuo Puu ja Puukuja myös aivan eri satsia.

Miksi noissa Valokuvaus osion kuvissa pitää ensin näkyä vain pieni croppi alkuperäistä kuvaa? Siinä voi jäädä näkemättä hyviä kuvia jos kaikki ei jaksa katsella kuten esim. luonto ja Väsy, siinä todellinen yllätys, todella hieno kuva!

Kokonaisuutena nämä sivut ovat yhdet parhaat kotisivut missä olen vieraillut, yksinkertaiset, ei eksy ja kaupan päälle kauniita kuvia!
*Pro Mikko Laakso*
fangio

Museokamaa

Viesti Kirjoittaja fangio »

Höh, kuka noita viittii kattoa, kun on otettu vanhanaikaisella tekniikalla.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

Noissa kuvatoimistoissa sinulla on Osku on aivan upeita kuvia. Webbisivujen otokset ovat myöskin korkeatasoisia, mutta aivan liian pieniä. Tässä koossa tulee melkein mieleen, että katsoo peukalonkynsikuvia.

Jos kuvat olisivat isompia, niin silloin taitaisi tulla näkyviin myös perinteisen tekniikan ongelmat. Eli siis pölyä, roskaa, raetta jne. Saahan ne pois, mutta verrattuna digikuvaan työmäärä ja skannausaika on varmaan kymmenkertainen.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

MattiH kirjoitti: Webbisivujen otokset ovat myöskin korkeatasoisia, mutta aivan liian pieniä. Tässä koossa tulee melkein mieleen, että katsoo peukalonkynsikuvia.
Kiitos kehuista.

Minulla oli ensimmäisessä versiossa 750 pikselin levyiset kuvat mutta sain betakokeilijoilta palautetta että varsinkin pystykuvia joutuu rullailemaan.
MattiH kirjoitti: Jos kuvat olisivat isompia, niin silloin taitaisi tulla näkyviin myös perinteisen tekniikan ongelmat. Eli siis pölyä, roskaa, raetta jne. Saahan ne pois, mutta verrattuna digikuvaan työmäärä ja skannausaika on varmaan kymmenkertainen.
Kyllä erilaisia ongelmia toki tulee suuremmassa koossa, ensimmäisenä alkuperäisen kuvan pieni koko. Minulla on näistä n. 120 megaiset (n. 5650*3700px) tiedostot, joissa ei vielä pahasti näy mitään ongelmia, mutta niitä voisi joutua myös näytöllä jonkin verran skrollailemaan. ;-) 75x 50 sentin tulostetussa seinäkuvan koossa ei rae näy metrin päästä, mutta toisaalta minä käytän kyllä hyvin suurirakeista filmiä. Raetta en yritä kuvista poistaa, kuvahan muodostuu niistä ja roskat poistuvat skannerisoftalla lennossa. Skannausaika on nykyisellä skannerillani minuutin verran ruutu, mikä on 100% enemmän kuin digikamerassa ;-) mutta en skannaa kaikkia kuvia. Muuta työtä pääteellä on reunojen poiskroppaus ja tasojen säätö ja tallennus, tuhon menee keskimäärin pari-kolme minuuttia. Pääasia että kaikki alkuperäiset voi helpolla säilyttää ja skannata sitten ne jotka tarvitsee.
Vastaa Viestiin