Suht' aloittelijan matkakuvia viime kesältä löytyy os. http://www.kotiposti.net/awakening/
Muutama black & white hevoskuva: http://www.kotiposti.net/awakening/sk/bw.html
Lanzarote & ponikuvia
-
- Viesti:
Lanzarote & ponikuvia
Viimeksi muokannut Di, Helmi 25, 2004 11 : 31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viesti:
-
Syy on se että ne ei ole thumbeja vaan itse kuvat joiden koot on html:ssä säädetty pienemmiksi.mikko kirjoitti:Jotain vikaa galleriassa, munkin nopeella yhteydellä thumbit latautuivat tajuttoman kauan, en jaksanut odotella.
Itse pidin eniten tuosta stairs_.jpg:stä, tosin jos kuva vaan on mustavalkoinen niin yleensä pidän siitä. :)
-
pidä siitä että kuvasi eivät ole täyteenahdettuja.
rauhallisia kuvia, katsoessa juttua välittyy eikä ainakaan nolostuta kuvaajan puolesta. joku tässä aiemmin kaipasi vihjeitä, kuinka ottaa kalustusta turistikohteesta persoonallisia kuvia, tästä vaan mallia.
kukaan ei ole vielä sanonut horisonteista, ehdinkin kehua: vino kuva sopii joihinkin tilanteisiin. kun toinen-ylhäältä-eka-kuvan kääntää suoraksi, niin sehän tappaa kuvan. sen alla oleva 'vuori' on mun lemppari, simppeli meditatiivinen kuva.
aika yksinäinen matka sinulla on ollut, ainoat ihmiset kuvissa ovat kamelin selässä matkalla poispäin, muutama kansanjoukkokuva piristäisi sivua.
rauhallisia kuvia, katsoessa juttua välittyy eikä ainakaan nolostuta kuvaajan puolesta. joku tässä aiemmin kaipasi vihjeitä, kuinka ottaa kalustusta turistikohteesta persoonallisia kuvia, tästä vaan mallia.
kukaan ei ole vielä sanonut horisonteista, ehdinkin kehua: vino kuva sopii joihinkin tilanteisiin. kun toinen-ylhäältä-eka-kuvan kääntää suoraksi, niin sehän tappaa kuvan. sen alla oleva 'vuori' on mun lemppari, simppeli meditatiivinen kuva.
aika yksinäinen matka sinulla on ollut, ainoat ihmiset kuvissa ovat kamelin selässä matkalla poispäin, muutama kansanjoukkokuva piristäisi sivua.
seppo raami