Siivekkäitä
-
Siivekkäitä
Show on ohi. Kiitos mielenkiinnosta.
Viimeksi muokannut Raksu, Heinä 26, 2008 15 : 55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Ei helvetti:D
Näihinkö oikeasti haluat minun vastaavan?
Annan sulle mahdolisuuden 10min yritää edes jotain sinne päin.
Kuin lapselta pöllisi tikkarin, mutta ok.. 10 min aikaa parantaa.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Siisti setti, loistavia kuvia.
Kohde tietenkin voisi olla joku muu, mutta ei anneta kohteen maineen pahentaa hyviä kuvia.
Taitaa vaan henkselinpaukutus olla tuonut kipeät tisut ja nyt hävettää, kun sun koko 'suuri luontokuvauskatalogi' alennettiin sille kuuluvalle paikalle, roskakorimateriaaliksi.
Kohde tietenkin voisi olla joku muu, mutta ei anneta kohteen maineen pahentaa hyviä kuvia.
v'ittu sä oo Jarri sekaisin... mene kuvaan Nokikanoja ja pidä läppä kiinni, kun kerrankin näet hyviä kuvia.jari siren kirjoitti:Ei helvetti:D
Taitaa vaan henkselinpaukutus olla tuonut kipeät tisut ja nyt hävettää, kun sun koko 'suuri luontokuvauskatalogi' alennettiin sille kuuluvalle paikalle, roskakorimateriaaliksi.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
No kaivoin nopeasti taistelu teemaan, lokkeja en ole kyllä kuvannut vuosiin, mutta kai kunon linuillakin saa osalistua?
Valo oli noissa mikä tän hepun nimi nyt olikaan pettymys, muuta mulla on siis VALOSSA kuvattuja sorsia, pieni hetki:D
Valo oli noissa mikä tän hepun nimi nyt olikaan pettymys, muuta mulla on siis VALOSSA kuvattuja sorsia, pieni hetki:D
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Muistaakseni mallia ei ollut varaa arvostella - ainakaan tytärtäsi koskevissa kuvissa. Joten pidetään se sama linja. Ja jos viitsit laittaa omat kuvat omiin ketjuihisi.jari siren kirjoitti:No kaivoin nopeasti taistelu teemaan, lokkeja en ole kyllä kuvannut vuosiin, mutta kai kunon linuillakin saa osalistua?
-
- Viesti:
Kyllä, nyt viimestään kannattas lukee Jari se Raksun kirjottama TODELLAKIN asiallinen palaute sieltä toisesta treadista. Et oikeesti voi olla noin sokea?
Minusta nää oli kaikki vähintää yhtä hyviä kun sun "luontokuvat"...
Anteeksi älähdykseni. "Teini" joka on ollut vasta hyvin vähän aikaa rekisteröityneenä kumartaa ja poistuu taka-alalle...
Edit: Siis hyvä setti Raksu! Copyrightit vähän häiritsi, mutta se on aina kuvaajan valinta laittaako niitä vai ei :)
Anteeksi älähdykseni. "Teini" joka on ollut vasta hyvin vähän aikaa rekisteröityneenä kumartaa ja poistuu taka-alalle...
Edit: Siis hyvä setti Raksu! Copyrightit vähän häiritsi, mutta se on aina kuvaajan valinta laittaako niitä vai ei :)
-
Juu. Mitä sitä nyt valolta voi odottaa suoran auringonpaisteen lämpimänä kesäiltapäivänä/iltana. Ts. tosi kova (ja huono) valo. Pointti ei ollut esitellä parhaissa valoissa kuvattuja lintuja matkan varrelta vaan sitä mitä voi tehdä kovassa auringossa sillä aikaa kun te lätisitte täällä :)jari siren kirjoitti:Valo oli noissa mikä tän hepun nimi nyt olikaan pettymys, muuta mulla on siis VALOSSA kuvattuja sorsia, pieni hetki:D
Viimeksi muokannut Raksu, Heinä 11, 2008 15 : 51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viesti:
Aha riitti jo?
Saat varmaan paljon myötätunto ääniä:D
Saat varmaan paljon myötätunto ääniä:D
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Ok sori.
Mutta ensi neuvot muo kuin aloitelijaa ja siten haastat mut tuolla luontokuva ketjussa.
Noviisin kuviksi nämä on ihan kivoja, mutta pahoittelen että ei tee minuun vaikutusta, kuvailin vastaavia kolmevuotta sitten saaressa kun oli tylsää.
Jos nään on jonkun mielestä parempia kun mun toi yks otos niin en voi auttaa.
Sulla varmaan on ihan kivaakin matskua, laita sitä esiin haastamatta muita?
Mutta ensi neuvot muo kuin aloitelijaa ja siten haastat mut tuolla luontokuva ketjussa.
Noviisin kuviksi nämä on ihan kivoja, mutta pahoittelen että ei tee minuun vaikutusta, kuvailin vastaavia kolmevuotta sitten saaressa kun oli tylsää.
Jos nään on jonkun mielestä parempia kun mun toi yks otos niin en voi auttaa.
Sulla varmaan on ihan kivaakin matskua, laita sitä esiin haastamatta muita?
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Kun tässä on nyt tällainen "kisa" käynnissä, niin mielestäni nämä kuvat ovat selvästi parempia kuin Jarin nokikana-otokset. Jälkimmäinen Jarin ottamista on myös teknisesti hyvä ja muutenkin ihan kiva kuva, mutta ei siinä ole oikein mitään mikä säväyttäisi (eli on aika normaali keskipäivällä myötävaloon otettu lähikuva linnusta).
Viimeksi muokannut terro, Heinä 11, 2008 16 : 24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
On kyllä vallan upea setti!Ka|tsu kirjoitti:Kyllä, nyt viimestään kannattas lukee Jari se Raksun kirjottama TODELLAKIN asiallinen palaute sieltä toisesta treadista. Et oikeesti voi olla noin sokea?
Harmi vain, että tuo copyright minun mielestä pilaa todella paljon. Häiritsee kyllä aivan jäätävästi. Ammattimaiset kuvat menee perseelleen amatöörimäisen copyn kanssa. Tuo on kuin Subtv:n logo hetki sitten ruudun yläkulmassa eli häiritsevän suuri. Kuvaajan valinta tai ei, mutta ei se ainakaan eduksi ole, jos aikoo töitään webissä esitellä.
Teinköhän itseni tarpeeksi selväksi :)
-
- Viesti:
Kuten sanoin niin käänteispsykologia toimii:D
ok laitetaan sit skaba, kaivan jos mulla on kuvia netissä valmiinan aiheesta ja laian oman ketjun, kun tähän ei saa liittää.
ok laitetaan sit skaba, kaivan jos mulla on kuvia netissä valmiinan aiheesta ja laian oman ketjun, kun tähän ei saa liittää.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.