Hämmästys
-
- Viesti:
Hämmästys
Viimeksi muokannut jari siren, Marras 02, 2006 20 : 08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Siis sarja on tulossa ja tämä on osa sitä.ahz kirjoitti:Tuossa on vähän sellaista mykkäelokuvahenkeä. Olisi ehkä tehokkaampi suoraan edestä, hieman lähempää.
Voisi toimia osana sarjaa paremmin, kuin yksin.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
Silmät ja pään asennot ovat aina mielinkiintoisia noissa, varsinkin kuvatessa.
Voit varmasti joskus kertoa, onko jotain apuvälineitä, tai siis mitä?
Jotenkin vaan tuntuu, että pääsi "uppoaa" taustaan.
Mustavalkoisessa on se ongelma, että vaikka tausta saattaisi olla hyvinkin erivärinen muuhun nähden, niin lopullisessa se saattaa olla hyvinkin samaa harmaasävyä.
Tuo lievä "takakeno" vahvistaa sanomaa, kädet olisivat voineet vielä tukea kerrontaa.
Mustavalkoisessa on se ongelma, että vaikka tausta saattaisi olla hyvinkin erivärinen muuhun nähden, niin lopullisessa se saattaa olla hyvinkin samaa harmaasävyä.
Tuo lievä "takakeno" vahvistaa sanomaa, kädet olisivat voineet vielä tukea kerrontaa.
-
- Viesti:
Ei muita apuvälineitä kuin jalusta ja RC-1.Seq kirjoitti:Silmät ja pään asennot ovat aina mielinkiintoisia noissa, varsinkin kuvatessa.
Siis kaukolaukaisimella kunuunan oma RC-1 osa kuvista suoraan ja osa kauko+vitka. Reaaliajassa on helpompi pysyä fiiliksessä ja siksi ei käsiä näkyvissä koska siinä on se laukaisin.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Ok ymmärrän pointisi, mutta täällä haen mielipiteitä yksitäisiin kuviin ja jopa kuvaan uudestaan jos saan selaista infoa.sourander kirjoitti:Ps. itse arvostaisin sitä, että tekijänä itse henkilökohtaisesti päättäisit millaisen kuvasarjan kasaat, ja julkaisisit koko paketin kerralla. Tälläinen kuvien ripotteleminen katsojille vie tunnelman hetkestä. Se on vähän kuin mainostauot, tai se että katsoisi elokuvan pätkissä.
Ikäväkyllä tämän foorumin rakene sopii paremmin yksitäisiin kuviin ja siten saa kuvista paremman palautteen.
Tarkoitus on tehdä sarjaa ei-virtuaaliseen mailmaan ja pyrin nyt täällä interaktiiviseen kanssakäymiseen muiden kuvaajien kanssa ja palauttelen palvelusta kommentoimalla muiden kuvia kykyni mukaan.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
- Viesti:
No, silloin tietysti katsottaisiin teosta yksittäisten kustannuksella ja aina joku vinkuu, jos tulee useampi kuva.sourander kirjoitti:Ps. itse arvostaisin sitä, että tekijänä itse henkilökohtaisesti päättäisit millaisen kuvasarjan kasaat, ja julkaisisit koko paketin kerralla. Tälläinen kuvien ripotteleminen katsojille vie tunnelman hetkestä. Se on vähän kuin mainostauot, tai se että katsoisi elokuvan pätkissä.
Näin voi arvioida ensin kuvia ja sitten niiden sopivuutta keskenään.
-
- Viesti:
No sinun mielipiteen olen oppinut laitamaan omaan lokeroonsa, mutta hämästele jos haluat. Ehkä sitten isompana tajuut?Exe kirjoitti:Jätän hämmästyksen väliin ja siirryn suoraan jäätävään kauhuun:jari siren kirjoitti:Siis sarja on tulossa ja tämä on osa sitä.
EIIIIIIII!!1
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Aiemmin kerroit tekeväsi kuvasarjaa, joten miksi et laittaisi sarjaasi yhteen threadiin?! Nyt täällä näkyy monta monta threadia, joissa näkyy jari edestä jari soittaa kitaraa jne jne. Minä en näe noissa kuvissa mitään niin erikoista, että ne pitäisi ripotella eri threadeihin. Taso kuvissa on sitä tunnettua jaria, ilmeet ja asennot vain vaihtuvat.jari siren kirjoitti:Ok ymmärrän pointisi, mutta täällä haen mielipiteitä yksitäisiin kuviin ja jopa kuvaan uudestaan jos saan selaista infoa.sourander kirjoitti:Ps. itse arvostaisin sitä, että tekijänä itse henkilökohtaisesti päättäisit millaisen kuvasarjan kasaat, ja julkaisisit koko paketin kerralla. Tälläinen kuvien ripotteleminen katsojille vie tunnelman hetkestä. Se on vähän kuin mainostauot, tai se että katsoisi elokuvan pätkissä.
Ikäväkyllä tämän foorumin rakene sopii paremmin yksitäisiin kuviin ja siten saa kuvista paremman palautteen.
Tarkoitus on tehdä sarjaa ei-virtuaaliseen mailmaan ja pyrin nyt täällä interaktiiviseen kanssakäymiseen muiden kuvaajien kanssa ja palauttelen palvelusta kommentoimalla muiden kuvia kykyni mukaan.
Btw. mitä tarkoitat tuolla paremmalla palautteella?
-
- Viesti:
Joo joo, nettiuskottavuus, rispektiä, dissausta plääh.Jazzy kirjoitti:Aiemmin kerroit tekeväsi kuvasarjaa, joten miksi et laittaisi sarjaasi yhteen threadiin?! Nyt täällä näkyy monta monta threadia, joissa näkyy jari edestä jari soittaa kitaraa jne jne. Minä en näe noissa kuvissa mitään niin erikoista, että ne pitäisi ripotella eri threadeihin. Taso kuvissa on sitä tunnettua jaria, ilmeet ja asennot vain vaihtuvat.jari siren kirjoitti:Ok ymmärrän pointisi, mutta täällä haen mielipiteitä yksitäisiin kuviin ja jopa kuvaan uudestaan jos saan selaista infoa.sourander kirjoitti:Ps. itse arvostaisin sitä, että tekijänä itse henkilökohtaisesti päättäisit millaisen kuvasarjan kasaat, ja julkaisisit koko paketin kerralla. Tälläinen kuvien ripotteleminen katsojille vie tunnelman hetkestä. Se on vähän kuin mainostauot, tai se että katsoisi elokuvan pätkissä.
Olisipa tänne joku ikäraja?
Vaarin ikäinen äijä kuvaa itseään, vähän noloo?
Ei näitä nyt vaan vielä voi laitaa samaan ketjuun kun ei oo valmista.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Siis häh? tarkoitatko yläikärajaa vai kuinka? Käsitit (tahallaan) kommenttini väärin. Ei itsensä kuvaamisessa mitään noloa ole. Kerroit jossain näissä ketjuissa tämän olevan sarja, joten miksi ihmeessä et laittanut näitä sarjaksi, vaan ripottelet näitä jokainen omiin ketjuihinsa.jari siren kirjoitti:Joo joo, nettiuskottavuus, rispektiä, dissausta plääh.Jazzy kirjoitti:Aiemmin kerroit tekeväsi kuvasarjaa, joten miksi et laittaisi sarjaasi yhteen threadiin?! Nyt täällä näkyy monta monta threadia, joissa näkyy jari edestä jari soittaa kitaraa jne jne. Minä en näe noissa kuvissa mitään niin erikoista, että ne pitäisi ripotella eri threadeihin. Taso kuvissa on sitä tunnettua jaria, ilmeet ja asennot vain vaihtuvat.jari siren kirjoitti: Ok ymmärrän pointisi, mutta täällä haen mielipiteitä yksitäisiin kuviin ja jopa kuvaan uudestaan jos saan selaista infoa.
Olisipa tänne joku ikäraja?
Vaarin ikäinen äijä kuvaa itseään, vähän noloo?
Ei näitä nyt vaan vielä voi laitaa samaan ketjuun kun ei oo valmista.
Olisiko syytä esitellä tuotoksiaan vasta sitten kun ne ovat valmiita? En minäkään esittele tuotoksiani ulkopuolisille ennenkuin ne ovat täysin valmiita.
-
Lukaisin vielä kaikki tämän ketjun kommentit läpi, kerrotko tarkalleen mitä kommenttia/ kommentteja tarkoitit. Tuo toinen kehoituiksesi jää kyllä tekemättä.saltikov kirjoitti:Kääk... luetunymärtämisen kertauskursille mars mars. Lue kolme neljä edellistä viestiä ja vastaa itsellesi yv:nä niin eiköhän asia selviä. No, jos ei niin saat ainakin haluamasi vastauksen.Jazzy kirjoitti:Siis häh? tarkoitatko yläikärajaa vai kuinka? Käsitit (tahallaan) kommenttini väärin. Ei itsensä kuvaamisessa mitään noloa ole. Kerroit jossain näissä ketjuissa tämän olevan sarja, joten miksi ihmeessä et laittanut näitä sarjaksi, vaan ripottelet näitä jokainen omiin ketjuihinsa.
Olisiko syytä esitellä tuotoksiaan vasta sitten kun ne ovat valmiita? En minäkään esittele tuotoksiani ulkopuolisille ennenkuin ne ovat täysin valmiita.
OT: 9v tyttöni yrittää perustella asioita ett kun muutkin ja minä vastaan että jos tolle tielle lähtee saa talutushihnassa kulkea pitkään ja hartaasti.
Kerrotko vielä mikä minun kommentissani _sinua_ häiritsi.
-
Lopetan tämän aiheen kyselykierteen tähän: Ei olla. Mielestäni olisi fiksua laittaa kuvasarja omaan threadiin ja pitää mahdolliset keskeneräiset työt omalla koneella.saltikov kirjoitti:Ollanko me tässä katsomassa valmista kuvasarjaa?Jazzy kirjoitti:Ollaanko me nyt tässä tekemässä elokuvaa? Taitaa mennä jo OT:n puolelle.saltikov kirjoitti:Mutta näinhän tapahtuukin elokuvaa tehtäessä?
-
- Viesti:
Sä teet niin kuin teet, mutta mä käytän tämän foorumin luomia mahdollisuuksia häikelemättä hyväkseni tehdäkseni hyvän kuvasarjan. Kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin tämä foorumi mahdollistaa ideoiden toimivuuden kyselyn.Jazzy kirjoitti:Lopetan tämän aiheen kyselykierteen tähän: Ei olla. Mielestäni olisi fiksua laittaa kuvasarja omaan threadiin ja pitää mahdolliset keskeneräiset työt omalla koneella.saltikov kirjoitti:Ollanko me tässä katsomassa valmista kuvasarjaa?Jazzy kirjoitti:Ollaanko me nyt tässä tekemässä elokuvaa? Taitaa mennä jo OT:n puolelle.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.